  • Data: 2009-09-03 09:01:22
    Temat: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Od: marco <u...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Sorry ale widzę, że rozmowa z tobą przypomina walenie grochem o ściane.
    > Nigdzie nie napisałem, że państwo ma posiadać udziały we wszystkich
    > dziedzinach gospodarki. Energetyka + wpuszczenie do tego sektora
    > niezależnych prywatnych podmiotów.

    Jak sobie wyobrażasz w tym sektorze konkurencje przedsiębiorstw
    państwowych w które są pakowane pieniądze podatników i które nie upadną
    nawet jeśli są zarządzane przez kretynów w imię zachowania pokoju
    społecznego z przedsiębiorstwem funkcjonującym w realiach rynkowych?

    Jak chcesz zapewnić w takim przypadku równość szans obu podmiotów?

    --
    MP