    From: "Aga" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: usuniecie danych przez mBank
    Date: Sun, 14 Oct 2007 12:16:44 +0200

    > To po co bank wprowadzil do systemu numer w formacie nieprawidlowym?
    > Bo chyba nie klient wprowadzal? :) Zakladam ze bylo dobrze wpisane
    > skoro z klientem sie kontaktowali przy zakladaniu konta (6 lat temu).

    Poniewaz moze kilka lat temu operator wybieral recznie numer telefonu i bylo
    to bez roznicy - bynajmniej u mnie w firmie tak bylo. Ale w momencie gdy
    przeszli na wieksza komputeryzacje to zaczely sie szopki z czystoscia bazy.
    Bo jakie widzisz inne logiczne uzasadnienie tego? My poprawiamy recznie
    format nr telefonu ale widocznie w mBanku pracuja ludzie ktorzy nie maja
    kompetencji do tego typu czynnosci lub po prostu procedura zabrania
    samodzielnego poprawiania formatu nr telefonu. A moze klient faktycznie w
    systemie transakcyjnym zle wpisal numer i musi go poprawic? Nie wiem jak
    jest w mBanku...
    Ale skoro klient zalogowal sie do systemu transakcyjnego to chyba sam moze
    poprawic ten format? Ile mu to zajmie? 10 sekund?