eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kartRe: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: "eg" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Date: Sat, 16 May 2009 23:00:11 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 23
    Sender: e...@1...33.110.198
    Message-ID: <gun9gk$7sh$1@news.wp.pl>
    References: <gukrco$ltt$1@news.wp.pl> <gulvu3$5on$1@news.onet.pl>
    <gum2ch$bvd$1@news.wp.pl> <gum36i$efc$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <gum4cm$21jn$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <gum9q5$6dc$3@news.interia.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <gumohq$ovm$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.110.198
    X-Trace: news.wp.pl 1242507605 8081 188.33.110.198 (16 May 2009 21:00:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 May 2009 21:00:05 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 090516-0, 2009-05-16), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486709
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jest gorzej głównie pod względem merytorycznej wiedzy pracowników i ich
    > podejścia do klienta. Czy nie uważasz za kuriozum sytuację kiedy to klient
    > informuje pracownika banku jaką bank ma ofertę :O
    >
    >> W ramach panaceum potrzebna by byla raczej zmiana mentalnosci. I
    >> zmiana punktu ciezkosci z: "sprzedaz" na: "uslugi".

    Kuriozalna i coraz powszechniejsza....

    Mysle, ze tu sa dwa problemy:

    1) zle zarzadzanie (duzo krewnych i znajomych krolika we wladzach wszystkich
    firm, albo grzecznych menadzerow, ktorzy nie potrafia myslec, bo na studiach
    przepisywali jak maszyny do kopiowania fragmenty z ksiazek do swoich prac)

    2) polska mentalnosc (dzis w empiku w punkcie ktory specjalizuje sie w
    sprzedazy biletow zapytalem dziewczyne, czy w tym roku jest moze, podobnie
    jak w poprzednich latach, promocja biletow empik - pkp intercity, nawet na
    mnie nie spojrzala tylko cos fuknela spod mosa, o ile dobrze zrozumialem, ze
    nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze zupelnie nie zainteresowac sie
    klientem, ktory o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1