eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kartRe: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!
    not-for-mail
    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Date: Sun, 17 May 2009 08:00:05 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <guo8do$kl3$2@news.interia.pl>
    References: <gukrco$ltt$1@news.wp.pl> <gulvu3$5on$1@news.onet.pl>
    <gum2ch$bvd$1@news.wp.pl> <gum36i$efc$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <gum4cm$21jn$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <gum9q5$6dc$3@news.interia.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <gumohq$ovm$1@news.interia.pl> <gun9gk$7sh$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: aeci11.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1242539256 21155 79.186.60.11 (17 May 2009 05:47:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 May 2009 05:47:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486720
    [ ukryj nagłówki ]

    "eg" news:gun9gk$7sh$1@news.wp.pl

    > 2) polska mentalnosc (dzis w empiku w punkcie ktory specjalizuje sie w
    > sprzedazy biletow zapytalem dziewczyne, czy w tym roku jest moze, podobnie
    > jak w poprzednich latach, promocja biletow empik - pkp intercity, nawet na
    > mnie nie spojrzala tylko cos fuknela spod mosa, o ile dobrze zrozumialem,
    ze
    > nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze zupelnie nie zainteresowac sie
    > klientem, ktory o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).

    Odnoszę dziwne wrażenie, że na takie podejście do klienta można natrafić
    coraz częściej :O

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1