    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Date: Sun, 17 May 2009 18:01:39 +0200
    <gum2ch$bvd$1@news.wp.pl> <gum36i$efc$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <gum4cm$21jn$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <gum9q5$6dc$3@news.interia.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <gumohq$ovm$1@news.interia.pl> <gun9gk$7sh$1@news.wp.pl>
    <guo8do$kl3$2@news.interia.pl> <guogqo$88c$1@news.onet.pl>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <m...@i...localdomain>
    <e...@f...googlegroups.com>
    <gup8up$7vi$1@news.onet.pl>
    <8...@n...googlegroups.com>
    <gupa1u$b7l$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>

    "bradley.st"
    news:191163c4-b3d4-4ae7-8465-ff1a6adf5904@g19g2000vb
    i.googlegroups.com

    > OK, ja wiem tylko ile moze kosztowac wynajecie mieszkania w Warszawie.
    > Nie mam pojecia jak 1,500 przeklada sie na zywnosc / ubrania / bilety
    > do kina etc.

    Nie wiem jak z cenami lokali w stolicy (nie mieszkam tam), ale jeżeli mówimy
    o cenach podstawowych produktów to porównam nasze polskie warunki z tym co
    np. mamy w DE.
    Załóżmy, że Polak i Niemiec dostaje 1500 (pomińmy kwestię waluty - ona w tym
    kontekście nie jest istotna).
    Żel pod przysnic Nivea: w Polsce od w przedziale 8 - 9; w Niemczech 1 - 2,5
    Paliwo: Polska 3,7 - 4,5; w Niemczech 1,5 - 1,7 (ostatnia wartość to max.
    jaką kiedykolwiek płaciłem).

    Banalne dwa przykłady a widzisz ile statystycznie więcej kupi np. Niemiec od
    Polaka...

    > W takim razie: po jakim czasie przestaje sie byc szeregowym i
    > poczatkujacym pracownikiem obslugi klienta i dochodzi sie do sredniej
    > krajowej 3,000?

    Zdarza się, że niekiedy nigdy... Tak to prawda.

    > Skad wiec mieszkania / samochody / Sharm el Sheikh-i itd.? Wszystko na
    > kredyt, czy to tylko "nieliczni wybrani" tak maja?

    I jedno i drugie.
    W Polsce już mamy taką tradycję, że wśród naszego społeczeństwa znajdują się
    takie jednostki, które wolą się zapożyczyć na długie lata i kupić sobie np.
    wypasione auto a w domu bida aż piszczy, no ale przynajmniej się przed
    sąsiadami można pokazać :)