  • Data: 2009-05-17 21:18:25
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" news:guptph$3ah$1@news.onet.pl

    > Nie zgadzam się. Kończysz kierunek pod nazwą prawo i poza granicami
    > kraju kompletnie nic z tym nie zrobisz.

    Pytam się jako laik - problem polega w dużych różnicach prawnych czy w tym,
    że np. firmy/instytucje w innych krajach nie honorują dyplomów polskich
    uczelni?

    > Ale dlaczego ? Ja np. w szkole miałem osoby, których nie było stać na to
    > aby z całą klasą jechać na wycieczkę albo chodzili do szkolnego sklepiku
    > za "10 groszy" po to aby sobie uzbierać przez tydzień na batonika.

    Do dziś tak jest... :(

    > Poza tym jak się stoi w kolejce do kasy i babcia odkłada przy kasie
    > jakiś produkt, bo mówi że jej na to nie stać to daje to do myślenia.
    > Podobnie jak osoby, który w różnych marketach kupują najtańsze produkty
    > typu 'Tesco Cola' - zawartość każdej butelki ma inny kolor, a jak to
    > smakuje to nie mam pojęcie, gdyż wolę nie ryzykować.

    A podobno w Polsce żyje się tak zarąbiście, nie ma kryzysu - normalnie
    hybryda drugiej Japonii z drugą Irlandią :)
    No ale z perspektywy wygodnego stołka fundowanego przez społeczeństwo chyba
    tak wygląda życie :) - nie wiem, nie sprawdzałem i sprawdzać nie zamierzam
    :)