  • Data: 2009-05-17 21:34:05
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 17:16, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Akurat kończąc prawo w Polsce nie masz praktycznie szans wykonywać
    > zawodu poza granicami kraju, bo po prostu nie masz pojęcia o lokalnym
    > prawie i orzecznictwie.
    >
    > Można robić co innego ale jeśli ktoś : 5 lat studiował, 3,5 roku robił
    > aplikację, a w między czasie cały czas pracował za marne pieniądze, żeby
    > później móc wykonywać zawód to jakoś bezsensu jest emigrować i zaczynać
    > od zera.

    A! Bo Ty bys chcial "w zawodzie"? No nie, tak dobrze to nie ma.
    Zazwyczaj to inzynierowie i tlumacze maja taki luksus. Co jednak wcale
    nie znaczy, ze musisz zaczynac od smazenia frytek lub zbierania wozkow
    przed supermarketem.
    Ja "od zawsze" (czyli od ukonczenia studiow) pracuje w dosc waskiej
    specjalizacji finansowej i zdarzylo mi sie juz pracowac z geografem,
    absolwentka tutejszego AWFu, paroma prawnikami, architektem, anglistka
    i historykiem.
    I jakos ten geograf i historyk przelkneli dume i pracuja poza
    wyuczonym zawodem. :)