  • Data: 2009-05-17 21:46:11
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 17:36, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Od dawna przeklinam, że wybrałem wlaśnie ten zawód. Zagranicą możana
    > sobie go powiesić w kiblu, studiując i ucząc się życia na nowo.

    He he he... Coraz bardziej mi sie ta grupa podoba. Na ile zdolalem sie
    zorientowac, mamy paru prawnikow, paru specow od IT, kilku
    trudnoklasyfikowalnych humanistow.... Finansistow i ekonomistow brak,
    albo siedza cicho i nie chca sie ujawniac.

    Jedyne zastrzezenie jakie mam, to to ze kobiet jakos niewiele. :)

    Szczurwa, przesadzasz! Poza tym -- a ten PRESTIZ, panie mecenasie! :)