  • Data: 2009-05-18 13:40:57
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Co tam 89 r. - 10 lat temu kupno nawet malego mieszkania przez mlode
    > malzenstwo (za gotowke, z kredytem, obojetnie) to byl wielki wyczyn.

    Teraz kupno mieszkania przez młode małżeństwo jest możliwe jedynie na
    kredyt (kto ma 500 tyś PLN w gotówce? - przecież tyle kosztują dwa
    pokoje w bloku), który będzie niczym pętla na szyi przez najbliższe
    kilkanaście lat.

    Moja babcia ma emeryturę od wielu lat taką samą (poza jakąś kosmetyką),
    a jak wzrosły koszty życia to chyba każdy widzi. No i babcia nie mogła
    sama odkładać na swoją przyszłość czy też inwestować w fundusze, bo
    wtedy się po prostu nie dało. Powiedz jej, że teraz jest lepiej niż było
    kiedyś. Masa ludzi tęskni za poprzednim ustrojem, ponieważ wtedy było im
    lepiej.

    --
    Mithos