eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank)Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Data: 2003-10-11 20:56:21
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    > Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku

    No nie kazdy.... Np. Fortis zaksięguje to na rachunku zaleglych prowizji,
    doliczy oplate karna i tyle... w momencie pojawienia sie srodkow na rachunku
    przeksieguje i tyle... Ew. gdy sytuacja sie utrzymuje przez 2 - 3 dni
    poinformuja telefonicznie o sytuacji i poprosza o wplate... Nie ma zadnych
    blokad "z automatu", niespodzianek, itp...

    No ale coz wymagac od Citi...

    Pozdr.,
    Piotr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1