eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank)Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Piotr" <p...@c...cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Date: Sat, 11 Oct 2003 22:56:21 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <5...@s...eurokoncept.com>
    References: <o...@n...chello.pl> <bm985o$gn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: south.eurokoncept.com
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1065905932 5125 81.210.27.114 (11 Oct 2003 20:58:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2003 20:58:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263446
    [ ukryj nagłówki ]

    > KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    > Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku

    No nie kazdy.... Np. Fortis zaksięguje to na rachunku zaleglych prowizji,
    doliczy oplate karna i tyle... w momencie pojawienia sie srodkow na rachunku
    przeksieguje i tyle... Ew. gdy sytuacja sie utrzymuje przez 2 - 3 dni
    poinformuja telefonicznie o sytuacji i poprosza o wplate... Nie ma zadnych
    blokad "z automatu", niespodzianek, itp...

    No ale coz wymagac od Citi...

    Pozdr.,
    Piotr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1