  • Data: 2009-12-19 22:49:02
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:7p4udeF3pn8d3U1@mid.uni-berlin.de...

    > https://www.barclaysbankaccountapply.co.uk/index.htm
    >
    > Please confirm:
    > o You're 18 or over
    > o You're not bankrupt
    > o You don't have a County Court Judgement (CCJ) registered against you
    > o You have a regular income or salary to pay in.
    >

    > Teraz kliknij na "False" i przejdz na nastepna strone.

    Jak dziecku... ale dobra, skoro wierzysz nieudacznikowi ktory nie potrafil
    otworzyc konta...
    Wyjasniam i pokazuje:
    Po pierwsze otwierasz konto online (po przejsciu tych procedur poprosza o
    reszte dokumentow)
    Generalnie sa to zalozenia jak chyba w kazdym kraju.
    Musisz miec 18 lat, nie mozesz byc bankrutem (nie wiem czy w Polsce juz jest
    instytucja bankruta) a takze postepowania o namkructwo oraz musisz miec
    jakis dochod, przy czym masz napisane jak wol - moze to byc np. pieniadze od
    mamy, taty czy wojka. Zawsze masz jakis dochod! Nie ma miejsca sytuacja w
    ktorej bys nie mial dochodu bo jak zaplacisz za prad, mieszkanie, gaz,
    jedzenie? Jako dochod moga byc tez zasilki. Rzounmiesz czy jakos mam to
    jasniej napisac.
    Pozniej wypelniasz rubryczke o dochodach gdzie jest estimate (przeidywalne
    dochody) mozesz wpisac od 1 funta do 1 miliona.
    Konta nie zalozy wluczenga bez dochodu - acz kolwiek tu przychodzi z pomoca
    slawny "list od pracodawcy" :))) Na zasadzie, ze np. jest wluczenga ktory ma
    w dupie mieszkanie councilowskie i zasilki, zapomogi, ale nie moze sie
    zrzec, wiec panstwo (council -gmina) zaklada mu konto, wlasnie poprzez
    roznego rodzaju listy i tam odkladane sa jego zasilki.
    Czy teraz jasniej?