  • Data: 2009-12-20 00:58:56
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > masz rację, jest lepiej niż było jeszcze kiedyś, ale z moich ostatnich
    > badań wyszło, że pomimo iż poprawa jest to nadal lepiej zapłacić w obcej
    > walucie kk BRE, AmExem nie wspominając o kartach Polbanku

    Jasne, Polbank rządzi niepodzielnie :) Natomiast zrozum mnie- obrót na
    KK mam- jak na standardy tej grupy- raczej średni w PL i za granicą co
    będzie w porywach do 1000EUR/ rok (tyle jestem w stanie wydać KK na
    wycieczce objazdowej trwającej 2-3 tygodnie samochodem po Europie).
    Jednak ponieważ za wiele rzeczy wciąż trzeba płacić gotówką, to obrót z
    tegorocznej Chorwacji wyniósł około 400EUR na KK... przy różnicy 5gr na
    1EUR, to mi się nie opłaca trzymać dodatkowej KK w mbanku, bo opłata
    roczna to więcej niż ta różnica ;)

    Przy moich zagranicznych obrotach na KK, po prostu Polbanku nie biorę
    pod uwagę, pomimo szczerych chęci ;)

    A pod każdym innym względem- jak dla mnie- KK Citi to jest numer jeden i
    nie chcę płacić innymi.

    > jednak zmiany w Citi poszły w dobrym kierunku, a jak dodamy
    > ponadprzeciętną jakość przy rozpatrywaniu reklamacji to jest nawet
    > dobrze ;-)

    No jednak mogliby się pokusić o przejście na rozliczanie KK przez EUR i
    obniżyć spread. Ja chciałbym wiedzieć skąd u Nich taka polityka wysokich
    kursów- wiedzą, że dużo z tych kart jest "służbowych" (Citi chyba był
    pierwszym w Polsce bankiem wydającym naprawdę sensowne karty kredytowe)
    lub ludzi którzy się z groszami nie liczą? Przecież jeszcze rok- półtora
    roku temu faktycznie była masakra (i wtedy z Citi za granicą jednak nie
    korzystałem).

    --
    Michał