  • Data: 2009-12-20 13:44:52
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:IzpXm.89721$Q...@n...ams2...

    > Zwroc uwage, ze ja nie pisze o swoich upodobaniach ale o ogolnym systemie
    > bankowym.
    > Kazda moja uwaga do systemu bankowego jest rostrzygana indywidualnie przez
    > kazdego posiadaczas wlasnego konta. Jakie to ma echy i ochy.
    > Jesli mowie, ze bnankowosc w Polsce jest denna bo kasuja za cos co powinno
    > byc darmowe to mam na mysli calosc a nie kilku ludzi z mbanku z kontami
    > darmowymi.
    > Byc moze ja to mowie zbyt dosadnie, ale taki juz jestem.

    Polskie banki prowadzą grubo ponad 100 rachunków w jakiś sposób ze mną
    związanych. Naturalnie w przeważającej większości są to różnego rodzaju
    rachunki techniczne, a nie rory. Nie ponoszę z tego tytułu żadnych opłat.
    Podobnie nie ponoszę opłat za żadną z użytkowanych kart debetowych. Płacę "z
    wyboru" za niektóre karty kredytowe/obciążeniowe, bo mi się to z takich albo
    innych względów (niekoniecznie wyłącznie finansowych) opłaca. Niemniej
    jednak za kilkanaście innych kart kredytowych nie płacę. Na tej podstawie
    uważam, że mam prawo sformułować wniosek, iż bankowość jako ogólny system w
    Polsce denna nie jest. I mnie odpowiada w takiej formie w jakiej jest w pl,
    a nie w takiej w jakiej jest w UK.

    Kompletnie nie rozumiem czemu niby wszystko (oferta) ma być takie same we
    wszystkich bankach. Co jest przeciwskazaniem do zbudowania sobie oferty pod
    swoje oczekiwania z kilku części składowych. Czy taką samą zasadę
    stosowałbyś do operatorów telekomunikacyjnych albo operatorów telewizji
    satelitarnej? Tak, telewizję też biorę od kilku dostawców. Internet także.
    Też źle?