  • Data: 2009-12-20 14:02:40
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 14:44, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Kompletnie nie rozumiem czemu niby wszystko (oferta) ma by takie same we
    > wszystkich bankach. Co jest przeciwskazaniem do zbudowania sobie oferty pod
    > swoje oczekiwania z kilku cz ci sk adowych. Czy tak sam zasad
    > stosowa by do operator w telekomunikacyjnych albo operator w telewizji
    > satelitarnej? Tak, telewizj te bior od kilku dostawc w. Internet tak e.
    > Te le?

    Mam wrażenie, że koledze z UK chodziło nie tyle o stan, nazwijmy to
    technologiczny, polskiej bankowości, bo ten chyba rzeczywiście zdaje
    się być przyzwoitym, co o różnego rodzaju opłaty za usługi, które
    gdzie indziej są albo za free, albo za realnie niewielkie pieniądze.
    Usługi i produkty polskich banków na tle innych krajów są drogie,
    biorąc pod uwagę kwoty nominalne, i bardzo drogie, za punkt
    odniesienia przymując przeciętną siłę nabywczą polskiego klienta.
    Większość pracowników banków, wbrew pozorom, zarabia przeciętnie,
    kominy płacowe tworzą "zasłużeni", dlaczego zatem nie oczekiwac od
    banków przyzwoitego poziomu technicznego obsługi ? Moim skromnym
    zdaniem, to chyba jedyna zaleta polskiego systemu bankowego, bowiem
    każdy, kto staral się o kredyt, zmianę jego warunków, składał
    reklamację, doświadczył BTE czy w inny sposób żądał świadczeń
    zależnych od czynnika ludzkiego - może sobie wyrobic własną opinię na
    temat jego wad i zalet.