  • Data: 2011-10-08 19:27:07
    Temat: Re: wybory
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbinski wrote:

    > Miałem głosować na siebie, ale zebraliśmy tylko 2500 podpisów i nie
    > zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)
    > W takim razie widzę trzy opcje: świadome niepójście, pójście i zabranie
    > karty do domu, głosowanie na Mikke ale nie wiem czy tutaj wszedł.

    Nie branie udziału w głosowaniu, oddanie głosu nieważnego lub zabranie karty
    do domu to jest równoznaczne z oddaniem głosu na partię, która zwyciężyła w
    wyborach. Tak wynika z analizy warunków brzegowych. Jeżeli wszyscy
    uprawnieni do głosowania z wyjątkiem jednego oddaliby głos nieważny lub nie
    wzięliby udziału w głosowaniu lub zabraliby kartę do domu, a ta jedna osoba
    zagłosowałaby na PO. PO by obsadził wszystkie miejsca w sejmie. Tego chyba
    nie chcesz. Jak znosisz świadomość, że przez Twoje posunięcie, PO w sejmie
    jest silniejsza niż rzeczywiste poparcie społeczne?