eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyciąg elektroniczny w PolbankuRe: wyciąg elektroniczny w Polbanku
  • Data: 2009-09-17 09:12:58
    Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: "Ya" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu - na
    infolinii byli
    zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w
    placówce -
    najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma takiej
    możliwości...
    Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną
    reklamację - najpierw
    nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam
    (spóźnione), a po
    ponad tygodniu od terminu realizacji zaległe zlecenia zostały nagle zrealizowane -
    tym samym
    przelewy poszły 2x te same.
    Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank
    indywidualnych rozwiązań.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1