  • Data: 2008-04-01 18:01:27
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Z pisze:

    > Znam paru obcokrajowcow, ktorzy zostali Polakami (uzyskali obywatelstwo) i w
    > ramach tej imprezy spolszczyli im nazwisko. Hint: v->w. Nie wiem jak to sie

    ja nie bylem obcokrajowcem, wiec o spolszczaniu nie bylo mowy i mowy nie
    bedzie

    > odbywalo, czy obligatoryjnie czy nie, ale nie wyborazam sobie na jakiej
    > podstawie ktokolwiek mialby komukolwiek nakazywac stosowania umlautow. Mamy

    chociazby na podstawie dowodu osobistego, ktory jest moim podstawowym
    dokumentem tozsamosci i na jego podstawie powinny moje dane isc w inne
    miejsca. a jak sobie ktos dowolnie zmienia, to znaczy ze cos nie tak

    > jezyk polski i twoja dyskryminacja jest taka sama jak dyskryminacja
    > japonczyka, ktorego wszystkie instytucje w Polsce beda zapisywac jako
    > przykladowy "Hirotikati", a nie krzaczkami.

    nie zgodze sie, ale tez nie bede kontynuowal tej kwestii, juz
    wielokrotnie to robilem, a zdania sa podzielone

    > Tak wiec jestes traktowany tak samo jak inni - twoje nazwisko zapisywane
    > jest za pomoca polskiego alfabetu, wiec gdzie tu widzisz dyskryminacje?

    w tym, ze moje nazwisko w dokumencie tozsamosci jest prawidlowo zapisane
    i tak ma byc. dane osobowe wszedzie musza byc przetwarzane merytorycznie
    poprawnie, wiec wszelkie niescislosci sa takze podwazeniem decyzji
    publicznej (kiedy to wydano mi dowod osobisty), ale na ten temat takze
    nie zamierzam juz dywagowac (po raz kolejny zreszta)