  • Data: 2008-06-16 18:29:30
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    swen wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > Po to sa grupy dyskusyjne. Kazda grupa ma temat, ten dotyczy banku a nie
    > moralizatorstwa.

    Grupy są po to, żeby pisać, a nie wymagać odpowiedzi od reszty i jeszcze
    mieć pretensje.

    > Chcesz to podam ci linka (jak jeszcze bedzie) o sprawie duzo bardziej "mniej
    > prawdopodobnej" co banki wyczyniaja.

    Nie chce. Jak sie nie czyta co się podpisuje w banku to potem sie ma
    problemu.
    Ja tam z bankami problemów nie mam. Grzeczni są.

> [...]
    > pojecia to i tak straci dom, jak zrobi dobrze i przemysli to uniknie.

    > Masz lepsze rozwiazanie w sensie, siedziec cicho i placic, a jak nie masz to
    > stracic wszystko i dalej placic?
    > Chyba najgorsza rada na swiecie, moze od razu tez powinien popelnic
    > samobojstwo bo i tak wszystko stracone a i kodeksy karne groza ect...
    > Wiec ja ci powiem, juz wole porady z podstawowki byle by uniknac placenia,
    > nawet jesli to on by pozyczyl. Bo caly wic w tym by brac a nie placic. Ale
    > by do tego dojsc trzeba troche wiecej niz uwazac sie za super inteligenta.

    Mam rade dla ciebie. Nie pisz głupot, które mog wpędzić innych w jeszcze
    większe problemy.