  • Data: 2008-06-16 22:08:48
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Grupy są po to, żeby pisać, a nie wymagać odpowiedzi od reszty i jeszcze
    > mieć pretensje.

    To po co odpowiadasz?
    Ja na posty ktore mi sie nie podobaja po prostu nie odpisuje i koniec.

    > Nie chce. Jak sie nie czyta co się podpisuje w banku to potem sie ma
    > problemu.
    > Ja tam z bankami problemów nie mam. Grzeczni są.

    Czlowieku! Zastanow sie, malo to przykladow dzialalnosci banku nawet jesli
    druga strona nic nie podpisala!
    Poszukaj, to nie boli. Banki nie sa idealne, one nawet nie sa pozytywne. To,
    ze ty nie masz z nimi problemow i piszesz, ze sa "grzeczni" widac nie masz
    nic na co bank mial by chec. Nie zycze nikomu zle, zwlaszcza mlodym, ale
    uwazaj, bo los lubi byc przewrotny i zlosliwy i nigdy nie wiadomo jak sie
    skonczy.
    Ja naogladalem sie duzo, pracujac w Polsce, i wierzyc mozesz lub nie, ale
    kto wie czy bank cierpliwie na ciebie nie czeka. Tak wiem, wyglada to jak
    teoria spiskowa dziejow, coz...
    Widzialem sprawy o ktorych nawet ludziom sie nie snilo, przekrety ktore
    dorpowadzaly do podobnych tragedii. Myslisz, ze ktos sie przeja?
    Dorobek zycia ludzie tracili, bo bank tak chcial i na nic zdaly sie nawet
    umowy korzystne dla klienta, bank to bank i koniec.
    Pamietaj, ze umowa jest dla banku a nie dla ciebie, bank tworzac umowe
    ciebie ogranicza, sam moze robic wszystko co tylko zechce.

    > Mam rade dla ciebie. Nie pisz głupot, które mog wpędzić innych w jeszcze
    > większe problemy.

    To co kazdy zrobi to zrobi sam. Ja nikomu pistoletu do glowy nie podstawiam
    wiec bez "wycieczek" w ta strone, bo napisalem wyrazie, ze ja bym tak
    zrobil.
    Problem z bankami jest cholernie prosty i sklada sie z jednego zdania:
    Jesli dluznik nie ma nic, to bank nic nie sciagnie.
    Koniec kropka.