  • Data: 2008-06-16 22:22:19
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zniszczony" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:g36g0u$ofa$1@inews.gazeta.pl...
    > Długo nad tym myślałem i znalazłem rozwiązanie. Nie wiem czy dobre, ale
    > psychicznie czuję sie silniejszy. Mianowicie przy pomocy rodziny
    > spłaciliśmy
    > te kredyty.Nie mogę i nie chcę rzucić pracy ani sprzedać mieszkania.Wolę
    > oddać
    > stopniowo rodzinie (bez procentów) niż bankowi.

    Zrobiles najlepiej jak mozna bylo.
    Szkoda, ze nie kazdy ma rodzine ktora moze w taki sposb pomoc.

    > Obliczałem że w przeciągu 4
    > lat żona spłacając regularnie rat nadpłaca bakowi ponad 15 tyś zł. Pod
    > warunkiem że nigdy nie wiadomo jak sporządzona była umowa czy znowu np.
    > przy
    > większej inflacji nie przedłużyło by się spłaty rat. Ja osobiście nigdy
    > nie
    > miałem żadnych długów i okres spłat przez 4 lata wykończył by mnie
    > psychicznie. Piszecie o ugodzie z bankiem.O tym mówił mi prawnik i
    > psycholog
    > (też musiałem skorzystać z jej pomocy),

    Zadne ugody, na przyszlosc, pamietaj, ze ugoda oznacza przyznanie sie do
    winy i tanczenie jak bank zagra!
    Niezdazylem napisac, ale ciezko jest w Polsce znalesc prawnika, ktory
    chcialby wojowac z bankiem. Na 100 prawnikow 80 powie, ze ugoda. Bo wowczas
    prawnik zawsze wygra:)
    By walczyc z bankiem, trzeba miec nierdzewne zdrowie psychiczne:) Oraz
    samozaparcie w studiowaniu prawa bankowego, cywilnego i karnego. Bo mozesz
    wierzyc lub nie, ale jest sporo luk ktore mozna wykorzystac, luki sa
    stworzone dla wielkich graczy - oni je znaja, bo sami tworzyli. Przewaga
    banku polega na tym, ze oni wiedza dokladnie co moga a ty nie wiesz nic!

    > ale pracownik Citi oświadczył żonie że
    > u nich nie ma czegoś takiego jak ugoda. Kilka dni przed spłat a prawie
    > półtora
    > roku po zaciągnięciu kredytu po wielu prośbach bank łaskawie przysłał
    > harmonogram spłat. Opisując mój problem nie wiedziałem że zainteresuje on
    > tak

    Ja znam przypadek z BPH (ale moge sie mylic, bo tych fuzji, iluzji bylo juz
    tyle, ze sam nie wiem kto jest kim) gdzie na ugode bank nie odpisal, po 10
    miesiacach milczenia, poradzilem gosciowi by sie zapytal co sie dzieje,
    dlaczego bank milczy, okazalo sie, ze pracownik prowadzacy sprawe
    powiedzial, ze klient nie zaznaczyl, ze chce odpowiedz.... A bank za duzo
    traci na znaczkach, co juz prawda moze nie byc, bo banki maja prawdopodbnie
    umowe z poczta.
    Oczywiscie odsetki przewyzszyly kredyt.

    > wiele osób. Głównym moim celem było ostrzeżenie przed Citi i innymi tego
    > typu
    > firmami udzielających pożyczki. Szkoda tylko że jeszcze wielu ludzi wkręca
    > się
    > w takie pułapki finansowe. Pomimo spłaty przygotowuję pismo do komisji
    > nadzoru
    > bankowego bo musi się w tym kraju coś zmienić.

    Zycze powodzenia, ale jednoczesnie musze cie zmartwic, masz tyle szans ile
    polska reprezentacjia w polce noznej na zdobycie mistrzostwa europy 2008 w
    tym momencie (juz jest po meczu z Chorwacia).

    > Czasami zastanawiam się czy
    > komuś zależy aby większa część społeczeństwa była zadłużona. Zwróćcie
    > uwagę na
    > wiaty przystanków na niektórych jest po 7 ogłoszeń o kredytach każdy z
    > innej
    > firmy.

    Jak sadze to posrednicy, w 90% byli lub nawet obecni pracownicy bankow:)))