  • Data: 2008-06-16 23:08:50
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf wrote:

    > Ja tylko sciagnalem tu najpierw link a potem autora postu, liczac, ze
    > moze ktos mu cos doradzi sensownegow w sytuacji
    >
    > - zona zaciagnela dlugi bez jego wiedzy
    > - on teraz ma je splacac

    Więc już ci napisałem, że nie do końca jest tak, że on musi spłacać to
    co pożyczyła żona. Wszystko zależy od tego kiedy to było i ile tego było.
    Prawo się dosyć mocno zmieniło w tej kwestii.
    Bez treści umów z bankiem mogę wróżyć.
    Już raz to napisałem.
    Wziąć wszystkie papiery, ze dwie stówy, listę pytań na kartce, z czego
    pierwsze powinno być "czy musze to spłacać za żonę?" i iść do prawnika.

    Na pewno jego odpowiedź będzie precyzyjniejsza i konkretniejsza niż
    gdybanie na grupie bez zobaczenia ani jednego zdania z tresci umowy o
    kredyt.

    > Cos nie tak jest z tym prawem - bank wciagnal kobiete w pulapke
    > kredytowa, nie biorac pod uwage zdolnosci kredytowej (zapewne
    > uwzgledniajac bez wiedzy meza jego zarobki).

    bez jaj.
    bez wiedzy męża to bank sobie może nagwizdać jeśli chodzi o jego zarobki
    po drugie przystawili jej pistolet do głowy przy podpisywaniu czy jak.

    > Ja na szczescie mam juz od ladnych kilku lat rozdzielnosc majatkowa :)))

    Poczytaj dokładnie w akcie notarialnym zdanie zaczynające się od ..
    notariusz poinformował strony o ... i tam będzie parę paragrafów.
    A potem przeczytaj te paragrafy. Jak nabierzesz wątpliwośći to daj znać.