    From: "zniszczony" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Date: Mon, 16 Jun 2008 19:47:42 +0000 (UTC)

    Długo nad tym myślałem i znalazłem rozwiązanie. Nie wiem czy dobre, ale
    psychicznie czuję sie silniejszy. Mianowicie przy pomocy rodziny spłaciliśmy
    te kredyty.Nie mogę i nie chcę rzucić pracy ani sprzedać mieszkania.Wolę oddać
    stopniowo rodzinie (bez procentów) niż bankowi. Obliczałem że w przeciągu 4
    lat żona spłacając regularnie rat nadpłaca bakowi ponad 15 tyś zł. Pod
    warunkiem że nigdy nie wiadomo jak sporządzona była umowa czy znowu np. przy
    większej inflacji nie przedłużyło by się spłaty rat. Ja osobiście nigdy nie
    miałem żadnych długów i okres spłat przez 4 lata wykończył by mnie
    psychicznie. Piszecie o ugodzie z bankiem.O tym mówił mi prawnik i psycholog
    (też musiałem skorzystać z jej pomocy), ale pracownik Citi oświadczył żonie że
    u nich nie ma czegoś takiego jak ugoda. Kilka dni przed spłat a prawie półtora
    roku po zaciągnięciu kredytu po wielu prośbach bank łaskawie przysłał
    harmonogram spłat. Opisując mój problem nie wiedziałem że zainteresuje on tak
    wiele osób. Głównym moim celem było ostrzeżenie przed Citi i innymi tego typu
    firmami udzielających pożyczki. Szkoda tylko że jeszcze wielu ludzi wkręca się
    w takie pułapki finansowe. Pomimo spłaty przygotowuję pismo do komisji nadzoru
    bankowego bo musi się w tym kraju coś zmienić. Czasami zastanawiam się czy
    komuś zależy aby większa część społeczeństwa była zadłużona. Zwróćcie uwagę na
    wiaty przystanków na niektórych jest po 7 ogłoszeń o kredytach każdy z innej
    firmy.