  • Data: 2006-10-08 12:51:23
    Temat: Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
    Od: "cocoela" <j...@n...onet,pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MM" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:49c1.0000001e.4528c9fe@newsgate.onet.pl...

    > Po co?
    > Po 1.: to on przyszedł do mnie, nie ja do niego. To jemu zależało, nie
    mnie.
    > Po 2.: nie cierpię (i wtedy też nie ceirpiałem) na brak kart.
    > Opisuję tę sytuację po prostu po to, by pokazać mechanizmy działania
    takich
    > instytucji (podobnie robi ostatnio np. Polbank) i wskazać, że
    zaproponowanie Eli
    > karty nie musi oznaczać, że ją dostanie. Tego się jednak nie dowie jeśli
    nie
    > spróbuje... ;)

    Dokładnie MM z tego samego założenia wychodzę... jak im zależy i przyślą
    materiały do poczytania to mogę się dalej sprawą interesować.

    Dobrze wiem, że mało prawdopodobne jest, żeby bank z którym do tej pory nie
    miałam nic wspólnego zaproponował mi kartę bez badania zdolności kredytowej.
    Pani z Citi twierdziła, że nie będzie potrzebne nawet zaświadczenie o
    zatrudnieniu... zobaczymy...

    Jak na razie używam dotychczasowej KK i czekam na ruch z Citi.

    Pozdrawiam, Ela