  • Data: 2008-07-20 07:43:23
    Temat: Re: zalegla zaplata za hotel karta kredytowa jak?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel pisze:
    > W grudniu spedzilem 2 noce w jednym z hoteli w Nowym Yorku i niedawno
    > dostalem email z tego hotelu ze potracono sobie tylko za jedna noc zamiast
    > za dwie na co ja wczesniej nie zwrocilem uwagi.Poprostu wczesniej przez
    > internet zarezerwowaolem 2 noce ale dwa razy gdyz najpierw myslalem ze bede
    > spal jedna noc w tym hotelu.Prawopodobnie w recepcji przez to zauwazyli
    > tylko jedna rezerwacje i potracili tylko za jedna noc.Nie znam jeszcze za
    > dobze Angielskiego ale jak dobrze wszystko zrozumialem chca numer karty
    > kredytowej.

    Skoro maja juz ten numer karty (za jedna rezerwacje juz potracili
    wczesniej) po co potrzebuja ponownie, zamiast poinformowac o potraceniu
    za brakujaca dobe?
    Zreszta dlaczego nie pobrali oplaty przy opuszczaniu hotelu?
    Z tego co czytam na grupie (sam nie jezdze) to pobierana jest oplata
    przy rezerwacji za pierwsza dobe, a przy opuszczaniu hotelu placi sie za
    pelen pobyt faktycznie tam spedzony - czesto w formie ponownego
    obciazenia przez personel tej samej karty, ktora sluzyla do rezerwacji,
    bez udzialu i potwierdzenia ze strony wynajmujacego pokoj.

    Skontaktuj sie moze z hotelem na ten sam adres mail z ktorego
    korzystales rezerwujac pokoj przed wyjazdem i potwierdz, czy faktycznie
    im zalegasz (moze np. byly pracownik sobie dorabia taka metoda)