  • Data: 2009-12-27 11:29:31
    Temat: Re: zarabianie w euro
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zdzich" <m...@o...eu> wrote in message
    news:7754.0000008e.4b373e3d@newsgate.onet.pl...
    > Wszystko dla mnie jasne tylko że ja nie mam konta w Niemieckim banku.A
    > może
    > inny sposób np przez pocztę na konto ? Przepraszam ale wchodzę dopiero w
    > temat.

    To zapomnij o mbanku w przypadku walut. Ten bank nie ma oddzialow i nie
    wplacisz do niego waluty. Musisz zalozyc konto w EUR w tradycyjnym banku i z
    niego dopiero przelac do mB. Jeszcze w przypadku EUR to ma sens bo mozesz
    znalezc banki tradycyjne, ktore za elektroniczne przelewy SEPA pobieraja np.
    5zl, w przypadku posiadania innych walut nalezy zapomniec o bankach
    wirtualnych. Jezeli zamierzasz zawsze wplacac gotowke w postaci EUR to
    wybieraj bank z placowkami, bo w nich wplacisz walute.