  • Data: 2009-12-27 18:19:10
    Temat: Re: zarabianie w euro
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zdzich" news:7754.0000004f.4b371e0c@newsgate.onet.pl

    > Już mam konto w mBanku. Rozumiem że muszę założyć subkonto do tego
    rachunku
    > gdzie będzie wpływało euro. Mogę przenosić z konta euro na konto
    złotówkowe
    > (bank przeliczy po kursie dnia jako kupno).Mam kartę z mBanku i będę
    pobierał
    > tylko w złotówkach. Nie rozumię dokładnie jak najlepiej wpłacać w
    Niemczech
    > euro na moje konto w mBanku aby opłaty były jak najniższe ?

    Ze swojej strony napiszę tylko tyle:
    jeżeli będziesz zarabiał dużo tego euro (dużo - pojęcie względne, wiem) i
    masz świadomość, że prędzej czy później zarobione pieniądze zamienisz na PLN
    to:
    1. nie zakładaj konta w mBanku ze względu na kiepskie względem kantorów
    kursy wymiany walut
    2. problemowy dostęp do kasy
    3. załóż sobie konto w BZ WBK albo ING