  • Data: 2009-12-27 12:35:13
    Temat: Re: zarabianie w euro
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zdzich <m...@o...eu> napisał(a):

    > Wszystko dla mnie jasne tylko że ja nie mam konta w Niemieckim banku.A może
    > inny sposób np przez pocztę na konto ? Przepraszam ale wchodzę dopiero w temat.

    Wyślesz taki przelew w każdym banku, pytanie tylko ile on będzie kosztował jeśli nie
    jesteś klientem.
    Ale nie sądzę, żeby to była jakaś astronomiczna kwota? Może 5, może 10 EUR? Musisz
    się dowiedzieć.
    Niemieckie banki traktują przelewy międzynarodowe jak lokalne w sensie prowizji, to
    tak jak byś w
    PEKAO SA poszedł do oddziału, nie był klientem i wysłał przelew w PLN na inne konto w
    Polsce. Jest to
    wydatek 3pln...

    Po prostu dowiedz się w bankach w Niemczech jaki jest koszt wysłania przelewu do
    Polski.