  • Data: 2009-06-13 20:50:55
    Temat: Re: zbliżeniówki PayPass MC i Maestro - obserwacje
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak to jest od strony sprzedawcy z prowizjami ?

    Byłem w Żabce, miałem rachunek do zapłacenia 5,10 zł kartka: "płatności
    kartą powyżej 10zł" więc wyjąłem gotówkę 20zł, sprzedawca nie miał reszty
    wydać gotówką to powiedziałem, że może jednak kartą, jak zobaczył Paypass
    powiedział, że OK, przy Paypassach szefowa mówiła mu, że nie ma limitu
    kwoty...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów