    From: "jacem" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zdolnosc kredytowa
    Date: Thu, 12 Nov 2009 09:59:29 +0100

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-869EAA.22290911112009@news.onet.
    pl...
    > Ale to chyba zalezy od wielkosci firmy?
    > Jak firma zatrudnia 5-20-50 pracownikow to gdzie tu zwolnienia
    > grupowe?
    > TA

    Bzdura i ściema zarazem (banków).

    Po prostu jeśli ktoś nie chce (dotyczy to nie tylko banków), aby
    korzystano z jego usług, to daje - ceny zaporowe, albo wymyśla
    niedorzeczne warunki typu: system nie pozwala, albo "Pan musi dostarczyć
    zaświadczenie od ortopedy, że nie ma pan platfusa".

    Ale owszem, tego typu "produkty finansowe" (pożal się Boże) mają w
    ofercie, bo nie wypada ich nie mieć. Gdy klient zainteresuje się,
    dostanie "po łapach", albo najzwyczajniej w świecie zostanie okpiony.

    Osobiście mam 2 karty kredytowe w Millennium (visa i master), i
    zastanawiam się czy nie zrezygnować z jednej z nich.
    Tylko którą zostawić?
    Posiadanie jakiegokolwiek ichniego "produktu" wiąże się przecież z
    wyciekiem kasy - zwyczajnym bezczelnym skubaniem klienta, choćby z nich
    nawet w ogóle nie korzystał.
    A to opłata "pakiet bezpieczna karta", a to opłata roczna, a to...inne
    duperele...i tak złotówka do złotówki... Czy naprawdę warto dać się
    skubać?
    W ciągu roku to straty przynajmniej kilkaset zł.

    Najlepszym bankiem, godnym zaufania dzisiaj jest zwyczajna bawełniana
    skarpeta. ;-)

    j.