  • Data: 2024-10-22 10:38:22
    Temat: Re: zloto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Oct 2024 19:27:41 +0200, Krzysztof Hałasa wrote:

    > I myślisz, że się zasadniczo zmieniła?
    > Pewne różnice są, bo teraz rakieta nie wymaga ustawienia celu (dużo)
    > wcześniej.

    Trochę się sytuacja zmieniła.
    Z jednej strony nastąpiło pewne odprężenie, zasadniczo mało kto się
    spodziewa ataku, tzn jeszcze 2 lata temu. Bo też i mało kto chce
    wywoływać wojnę.

    z drugiej - mamy różne rakiety, nie wiem czy można liczyc na 10 minut
    możliwej reakcji. No ale rozwinął się i zwiad satelitarny.
    I obrona przeciwrakietowa.

    > Owszem, ale w dalszym ciągu zniszczenie jak największej liczby (nie
    > tylko rakiet) jest korzystne.

    Teoretycznie. Bo w praktyce ... czy to nie samobójstwo?

    Zniszczysz np 90%, ale tych 10% wystarczy przeciwnikowi do zniszczenia
    ciebie :-(

    > Dotyczy nas tak, jak dotyczyło RFN w czasie zimnej wojny (która
    > w gruncie rzeczy miała tylko krótką przerwę, a teraz robi się coraz
    > cieplejsza).

    Konwencjonalny atak na Niemcy już chyba Rosjanom wywietrzał z głowy.
    Na nas ... chyba też, choc nie byłby taki pewny.

    Więc po co ten atomowy?
    Pare powodów by się znalazło, pytanie co będzie dalej.

    > Dlatego zaznaczyłem, że piszę o miastach, które nie mają takiego
    > znaczenia.

    Kiedy IMO wszytkie mają.

    Choć z drugiej strony, patrzę na Wrocław ... nie, ciężkiego przemysłu
    to my już nie mamy ...

    No ale drony to nie ciężki przemysł :-)

    J.