  • Data: 2024-10-20 19:27:41
    Temat: Re: zloto
    Od: Krzysztof Hałasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Procedura w początkowych latach zimej wojny była taka, że owszem -

    I myślisz, że się zasadniczo zmieniła?
    Pewne różnice są, bo teraz rakieta nie wymaga ustawienia celu (dużo)
    wcześniej.

    > Potem były rakiety na okrętach podwodnych, w Europie i Turcji blizej
    > Moskwy, radzieckie kolejowe itp.

    Owszem, ale w dalszym ciągu zniszczenie jak największej liczby (nie
    tylko rakiet) jest korzystne.

    > Ale nas to nie dotyczy, bo my się dowiemy po zgliszczach.

    Dotyczy nas tak, jak dotyczyło RFN w czasie zimnej wojny (która
    w gruncie rzeczy miała tylko krótką przerwę, a teraz robi się coraz
    cieplejsza).

    > Mają bardzo duże znaczenie militarne, bo tam przemysł się mieści,
    > rekruci i węzły komunikacyjne.

    Dlatego zaznaczyłem, że piszę o miastach, które nie mają takiego
    znaczenia.
    --
    Krzysztof Hałasa