eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-22 08:57:08
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m[...] napisał(a):

    > Czy sklep miał prawo pociąć kartę? Zdaniem Jacka Balcera, rzecznika BPH
    > - nie.

    Dziwne rzeczy wygaduje ten rzecznik...

    > - Pracownica sklepu mogła skontaktować się z bankiem, aby
    > wyjaśnić sytuację. Klientka miała dowód osobisty, to wyklucza jej złe
    > zamiary. Kontakt z bankiem nie jest trudny, bo na każdej karcie
    > płatniczej jest podany numer całodobowego serwisu - mówi.

    No chwila, chwila. To kasjerka miała do BePeHu dzwonić? No nie róbmy
    sobie jaj. Jeżeli gdziekolwiek miała dzwonić, to do SWOJEGO CA i nigdzie
    więcej.

    Czy ten pan na pewno wie, o czym on do nas rozmawia?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1