eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-22 09:03:55
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:kh4k07zedics$.dlg@damga.net...
    > Dnia Tue, 21 Jun 2005 14:53:05 +0200, gasper napisał(a):
    >
    >> jesli na terminalu pojawił sie taki komunikat to sklep ma obowiązek a nie
    >> prawo....
    >
    > ale czlowiek musi zaplacic za wydanie duplikatu + czekac na ten duplikat
    > tylko dlatego, ze jakies lacze po drodze bylo lekko uszkodze i sie pakiety
    > pogubily lub cos innego zawinilo i kto mu odda kase?
    >
    jeśli są problemy z połączeniem to terminal nigdy nie wyświetli komunikatu
    "zatrzymaj kartę"!!!
    taiki komunikat jest efektem odpowiedniej odpowiedzi z systemu bankowego, a
    jeśli powstał z winy banku a nie klienta to bank powinien ponieść ewentualne
    koszty wydania nowej karty


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1