eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Date: Wed, 22 Jun 2005 11:05:55 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <d9ba6d$2un$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d98qh9$1uh$1@nemesis.news.tpi.pl> <d992ia$dmk$1@inews.gazeta.pl>
    <kh4k07zedics$.dlg@damga.net> <d9b4gh$3kr$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@d...net>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-81-219-8-50.devs.futuro.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1119431694 3031 81.219.8.50 (22 Jun 2005 09:14:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jun 2005 09:14:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: bbastek13
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:353860
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:127xgbeywxc77.dlg@damga.net...
    > Dnia Wed, 22 Jun 2005 09:38:32 +0200, gasper napisał(a):
    >
    >> płaci Twoją kartą (zastrzeżoną)
    >> sprzedawca ma komunikat "zniszczyć karte", ale tego nie robi...
    >
    > ale powinien wyjasnic dzwoniac do banku / visy czy kogos tam i zapytac,
    > czy
    > przypadkiem system nie nawala, jesli nie, to niech niszczy, ale jesli
    > tylko
    > sie cos w systemie popiep... a klient pokazuje dodatkowo pokazuje dowod
    > osobisty, prawo jazdy, inne karty itp, to chyba male p-wo, ze jest
    > zlodziejem
    >
    jeśli bank ma wątpliwości, to wtedy jest komunikat "zadzwoń do centrum
    rozliczeniowego", nigdy zresztą do banku. A jeśli sytuacja jest ewidentna
    (karta skradziona, duże przekroczenie limitu bądź terminu płatności, czasami
    zablokowane piny - wszystko zależy od ustawień w systemie banku) to jest
    komunikat "zatrzymaj kartę"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1