eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
  • Data: 2007-04-23 21:03:48
    Temat: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Czy są jakieś uregulowania dotyczące sposobu rozpatrywania przez banki i
    instytucje finansowe reklamacji? Dostałem rozpatrzenie reklamacji z eurobanku w
    formie tylko telefonicznej. Na prośbę o przedstawienie reklamacji w formie
    pisemnej poinformowano mnie, że bank takich nie wydaje... Zdziwiło mnie to, bo
    wszystkie reklamacje (nie było ich w sumie wiele) jakie składałem do innych
    banków były rozpatrywane listownie bądź mailowo, ale nigdy telefonicznie -
    zawsze to lepiej mieć coś na piśmie. Jak jest z Waszymi doświadczeniami w tej
    kwestii?

    Pzdr. Parl Dro

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1