eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie biletów Wizzair a VE InteligoRozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
  • Data: 2006-03-18 14:46:46
    Temat: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
    Od: "Szymon" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej,
    Placiłem za bilet WizzAir 221,00 zł, tyle widnieje w tytule transakcji, a
    sciągnęło 228,53 zł

    przegooglowałem to co było na tej grupie powiedziane na ten temat i wiem
    technicznie jak to się dzieje. Niemniej mój punktu widzenia to punkt end-
    usera, którego nie musi obchodzić to wszystko (przewalutowania, rozliczenia
    etc), a który jest po prostu klientem Inteligo i z nim podpisuje wszelkie
    umowy.

    No i dodam, ze nie zgadzam się z tym, iż bank postępuje w porządku księgujac
    wyższe kwoty niż te, jakie klient akceptuje przy transakcji.

    Otóż
    dokonałem transakcji będąc w Polsce, użyłem karty polskiego banku, usługa
    dotyczyla Polski (przelot Wawa-Bruksela) i co wg mnie najważniejsze -
    wyrażona była w złotówkach. Zablokowana została prawidłowa kwota, o czym
    bank mnie poinformował.

    Następnie została zaksiegowana INNA kwota, zupełnie bez mojej wiedzy i
    jakiejkolwiek informacji ze strony banku. Kwota transakcji na jaką nie
    wyraziłem zgody, dodatkowo sprzeczna z tytułem transakcji.

    Kwota sporna niewielka, jedyny sposób reklamacji list - jak rozumiem
    polecony, bo każdy inny może się zgubić. Koszt wysłania listu rejestrowanego
    już z Brukseli przekracza wielkość reklamowanej kwoty.

    wracam po 3 miesiącach do Polski i czego się dowiaduję od Inteligo:
    1. nie mogę złożyć reklamacji w oddziale PKO (zgodne z prawem?) - musi być
    wysłana listem.
    2. VISA rozpatruje reklamacje transakcji karcianych do 90 dni (a co mnie
    Visa obchodzi, skoro ja mam pretensję do banku?)

    co powinienem teraz zrobić? Moim zdaniem jak wchodzę do sklepu i widzę cenę
    w PLN i placę kartą w PLN to zabranie mi innej kwoty z konta nie może
    sie "przedawniać" po 90 dniach.

    Czekam na rady i dziękuję. To nie jest trolowanie, bo wypełniona reklamacja
    transakcji leży u mnie na biurku i nie weim co z nią zrobć...
    Pozdrawiam
    Szymon

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1