eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie biletów Wizzair a VE InteligoRe: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
  • Data: 2006-03-18 16:56:23
    Temat: Re: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szymon napisał(a):

    > Hej,
    > Placiłem za bilet WizzAir 221,00 zł, tyle widnieje w tytule transakcji, a
    > sciągnęło 228,53 zł

    Normalka. VizzAir obciąża klienta kosztami prowizji za płatność kartą.
    Musisz mieć świadomość, że jak masz taniej bilety to za komfort płacenia
    kartą ktoś musi zapłacić



    > przegooglowałem to co było na tej grupie powiedziane na ten temat i wiem
    > technicznie jak to się dzieje. Niemniej mój punktu widzenia to punkt end-
    > usera, którego nie musi obchodzić to wszystko (przewalutowania, rozliczenia
    > etc), a który jest po prostu klientem Inteligo i z nim podpisuje wszelkie
    > umowy.

    Inteligo nie ma tu nic do powiedzenia. Nie masz się na co oburzać. Trzeba
    było zapłacić gotówką skoro Ci żal paru złotych na prowizje


    > No i dodam, ze nie zgadzam się z tym, iż bank postępuje w porządku księgujac
    > wyższe kwoty niż te, jakie klient akceptuje przy transakcji.

    Małe masz pojęcie, jak widzę, o całej transakcji, a o ile dobrze pamiętam
    (ostatnio płaciłem kartą za bilety w styczniu), to pojawia się informacja o
    kosztach prowizji za płatność, którą ponosi klient. Widocznie klient jak
    zwykle nie czyta tego co ma przed oczami


    > Następnie została zaksiegowana INNA kwota, zupełnie bez mojej wiedzy i
    > jakiejkolwiek informacji ze strony banku. Kwota transakcji na jaką nie
    > wyraziłem zgody, dodatkowo sprzeczna z tytułem transakcji.

    Naprawdę? Ciekawe :)))


    Jak być widzę przy płatności kartą:

    "Doliczona zostanie opłata manipulacyjna w wysokosci 3 euro za każdego
    pasażera i każdy z odcinków lotu. "


    > co powinienem teraz zrobić?

    Czytać uważnie to co masz przed oczami i nie kompromitować się więcej ;)

    > Moim zdaniem jak wchodzę do sklepu i widzę cenę
    > w PLN i placę kartą w PLN to zabranie mi innej kwoty z konta nie może
    > sie "przedawniać" po 90 dniach.

    To zupełnie co innego



    > Czekam na rady i dziękuję. To nie jest trolowanie, bo wypełniona reklamacja
    > transakcji leży u mnie na biurku i nie weim co z nią zrobć...

    Podrzeć, spalić, oprawić w ramki




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1