eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSKOK StefczykaSKOK Stefczyka
  • Data: 2014-01-24 21:09:18
    Temat: SKOK Stefczyka
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zwróciłam miesiąc temu w Oddziale kartę debetową, bo z niej nie
    korzystam, a potrącają (nie wiem jakim prawem po 1,29 zł. za ochronę
    transakcji, czy jakoś tak).
    Sprawdzam dzisiaj na koncie online tę kartę, a ona dalej wisi jako
    aktywna. Zdenerwowałam się, zadzwoniłam do centrali to mi powiedziano,
    że do tego oddziału mam dzwonić, w którym to załatwiałam. Pani w SKOK-u
    nie pamięta, że zwracałam kartę, że nawet ją przecięła. Po jakimś czasie
    oddzwoniła i poinformowała, że karta będzie jeszcze z miesiąc wisiała
    jako aktywna (!), bo wreszcie wprowadzili zwrot karty do systemu (ja
    tego tez nie widzę). Zastanawiam się dlaczego będzie wisiała jako
    aktywna, a nie NIEAKTYWNA, albo zamknięta.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1