  • 21. Data: 2007-05-06 08:52:24
    Temat: Re: Ściąganie gotówki z własnej karty kredytowej...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message
    news:f1j1c9$coj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I uwazasz ze te 3zl bylo najwazniejsza czescia jego wypowiedzi, a nie fakt
    > istnienia *przydatnej* uslugi przelewow z KK nie tylko w BZWBK?

    Watek rozpoczal sie od rozwazan na temar ograniczonych mozliwosci pozyskania
    gotowki z KK po niskich kosztach. Padlo stwierdzenie o, ze mozna dokonac
    przelew z KK i szczegolowe dane dotyczace takiej operacji. AFAIK tylko jedna
    usluga do nich pasowala. Citi i Millennium pozwalaja na dokonanie zaplaty
    rachunkow, a to raczej trudno zakwalifikowac jako mozliwosc pozyskania
    gotowki. Co prawda w Citi mozna dokonac przelewu na wlasny rachunek, ale
    jest to traktowane transakcja gotowkowa, czyli o wiele latwiej jest isc po
    prostu do bankomatu.
    IMHO moja uwaga byla bardziej przystajaca do tego o czym toczy sie dyskusja
    niz wlaczenie do tego bankow, ktore umozliwiaja dokonywanie przelewow na
    rachunki uslugodawcow.

    MK