  • 11. Data: 2007-05-04 13:58:59
    Temat: Re: Ściąganie gotówki z własnej karty kredytowej...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "wefe" <k...@g...PL> wrote in message
    news:f1fdst$3g6$1@inews.gazeta.pl...

    > niektóre KK umożliwiają przelewy , rozliczane są jako tranzakcje
    > bezgotówkowe przelew z karty to koszt ok 3zł

    jak juz tyle napisales to dokoncz i napisz, ze dotyczy to kart BZWBK.

    MK

  • 12. Data: 2007-05-04 20:28:57
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > I uważasz, że to są takie bardzo złe warunki ??

    Ależ nieee :) Warunki są naprawdę ciekawe. Szczególnie ta wypłata z prowizją 1
    zł. Ale KK to przecież w zamyśle produkt do obsługi bezgotówkowej, taka wypłata
    to, jak dla mnie, jest dokonywana w sytuacjach naprawdę awaryjnych. A "czerwoni"
    robiąc taki "gest w stronę klienta" degradują tak naprawdę KK do mutacji kredytu
    gotówkowego, który sobie klient wypłaca z KK a potem spłaca po minimalnej kwocie
    licząc, że sobie szybko spłaci taki kredyt. Brawo za marketing dla banku, który
    już teraz (po pół roku od wprowadzenia u nich KK) zbiera żniwa jak nigdy a
    klienci tak naprawdę biorąc taki kredyt za pomocą KK płacą o wiele większe
    koszty niżby mieli zapłacić biorąc kredyt gotówkowy. Ot co.

    Pzdr. Parl Dro

  • 13. Data: 2007-05-04 21:49:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0ce2.000000ca.463b9788@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > zł. Ale KK to przecież w zamyśle produkt do obsługi
    > bezgotówkowej, taka wypłata
    > to, jak dla mnie, jest dokonywana w sytuacjach naprawdę

    Czy ja wiem. Do typowej funkcjonalności KK dodana została w
    sensowny sposób funkcjonalność pozyskania gotówki. Dla mnie bardzo
    okejowa oferta. Nie traktuje raczej brania gotówki z KK jako
    czegoś awaryjnego. Albo się to opłaca albo nie, a w tym przypadku
    może to często byc opłacalne.

> [...]
    > gotówkowego, który sobie klient wypłaca z KK a potem spłaca po
    > minimalnej kwocie
    > licząc, że sobie szybko spłaci taki kredyt.

    Nie wiem jak oni to sobie liczą te minimalną spłatę, ale nic nie
    szkodzi wziąć sobie z karty te środki na minimalną spłatę i tego
    samego dnia wykonać spłatę. Naturalnie nie zadziała to, gdy klient
    wykorzystał już cały limit. Tym bardziej że typowego klienta
    Eurobanku i samego Eurobanku nie podejrzewam raczej o jakies
    wygórowane limity.

> [...]
    > wiele większe
    > koszty niżby mieli zapłacić biorąc kredyt gotówkowy. Ot co.

    ALE równolegle mogą miec bezodsetkowy kredyt na bezgotówkowe.
    Wystarczy w ramach tego samego okresu rozliczeniowego (przed
    wygenerowaniem się wyciagu) spłacić cały gotówkowy a nastepnego
    dnia znowu go wziąć za 1 zł jesli jest nadal potrzebny. W
    pezwciwnym wypadku zapewne operacje bezgotówkowe z poprzedniego
    okresu zaczną być oprocentowane. Ogólnie dla ludzi myslących
    produkt dobry i nie wymyślałbym mu od produktu marketingowego :-).

    marekz

  • 14. Data: 2007-05-05 06:27:12
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > okejowa oferta. Nie traktuje raczej brania gotówki z KK jako
    > czegoś awaryjnego. Albo się to opłaca albo nie, a w tym przypadku

    No tak, ale, jak pisałeś, _jeśli_ ktoś potrafi to kontrolować ;)

> [...]
    > wykorzystał już cały limit. Tym bardziej że typowego klienta
    > Eurobanku i samego Eurobanku nie podejrzewam raczej o jakies

    No właśnie. Typowy klient eurobanku to emeryt, który potrzebuje kasy "na już"
    więc taki nieduży limit wykorzysta na raz a potem czeka go spłacanie po kwocie
    minimalnej. I jak sobie wpłaci kwotę minimalną to zaraz biegnie do bankomatu
    żeby znowu ją sobie wypłacić. I tak w kółko - płaci odsetki i ubezpieczenie a
    spłaca tyle co nic. Kolega pracujący w eurobanku mi opowiadał, że taka sytuacja
    to u nich 90% klientów obejmuje. Więc bardziej z punktu widzenia "typowego
    klienta eurobanku" patrzyłem na całą sytuację ;) Współczuję im po prostu ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 15. Data: 2007-05-05 07:09:13
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 16. Data: 2007-05-05 07:12:10
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 17. Data: 2007-05-05 07:12:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Parl Dro <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > klienta eurobanku" patrzyłem na całą sytuację ;) Współczuję im po prostu ;)

    Masz racje w 100%. podobnie jest z kartami roznych marketow, ktore kleienci dostaja
    jako kredyt na zakup towaru na raty, z mozliwoscia robienia nimi dalszych zakupow,

    kwota minimalna caly czas jest przez takiego klienta traktowana jako normalna rata
    kredytu, a preferowanym korzystaniem z karty wyplacanie gotowki.

  • 18. Data: 2007-05-05 17:24:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e11fc$463b3bf0$540ad678$27933@news.chello.pl, *MK* wrote:
    > "wefe" <k...@g...PL> wrote in message

    > jak juz tyle napisales to dokoncz i napisz, ze dotyczy to kart BZWBK.

    takze Millenium, Citibank, jednej Raiffeisen (chyba ze juz ta amplico
    wycofali)..
    Wiec troche tego jest.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 19. Data: 2007-05-05 18:28:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > takze Millenium, Citibank, jednej Raiffeisen (chyba ze juz ta amplico
    > wycofali)..

    Hm... co miesiac korzystam z przelewow z karty Citi... i jeszcze ani razu
    nie zaplacilem 3 pln...

    MK

  • 20. Data: 2007-05-05 22:43:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f1iicb$ccg$1@achot.icm.edu.pl, *MK* wrote:
    > "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > Hm... co miesiac korzystam z przelewow z karty Citi... i jeszcze ani
    > razu nie zaplacilem 3 pln...

    I uwazasz ze te 3zl bylo najwazniejsza czescia jego wypowiedzi, a nie fakt
    istnienia *przydatnej* uslugi przelewow z KK nie tylko w BZWBK?

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."