  • 31. Data: 2009-05-25 09:25:41
    Temat: Re: Sytuacja banków w Polsce
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Car powiedział. Lud miał prawo wybrać między śmiercią, a zaakceptowaniem
    > umowy.
    > Tak samo teraz. Rząd postanawia, a my wybieramy między łamaniem prawa,
    > emigracją, a milczącą zgodą.
    Zgadzam się.
    > Tak samo możemy gówno zrobić.
    No - możemy zrobić to, co napisałeś wyżej. Łamać prawo ryzykując
    przewidzianą w prawie karę, wybrać inny kraj (polecam Fiji. Albo Tonga -
    jest jeszcze dalej ;) ) albo nadal pozwalać się strzyc (golić?).

    Zgadzam się z Tobą co do analizy i oceny.
    Wcześniej w wątku umknęło rozróżnienie między tym co jest, a co być
    powinno, aby mogło się nazywać "porządkiem".

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 32. Data: 2009-05-25 10:31:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 25 May 2009 09:31:53 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    [wycięte]

    Czy Twój OE nie potrafi normalnie cytować?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 33. Data: 2009-05-25 15:12:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zgred pisze:
    > Wiesz co... takie bolszewickie pomysły, to wiesz, gdzie sobie możesz
    > wsadzić?

    Bolszewickie to jest okradanie ogółu przez garstkę nielicznych "świętych
    krów".

    > Nie wiem dokładnie jak funkcjonuje KRUS, ale wcześniejsze emerytury
    > (górnicze, mundurowe, nauczycielskie i inne) BYŁY ELEMENTEM UMOWY.
    > Mówiono człowiekowi: nie zarobisz dużo, ale po 25 (15, 30...) latach
    > pracy pójdziesz na emeryturę (o ile dożyjesz). Człowiek przepracował - i
    > co? Chcesz teraz mu powiedzieć "wała"?

    Dokładnie. Zawsze się można przekwalifikować.

    Oczywiście jeśli ww. emerytury zostaną wypracowane przez osoby
    uprawnione do ich pobierania to niech je sobie pobierają nawet i 5 po
    latach pracy. Jeśli właściwe kategorie zawodowe (górnicy, rolnicy) chcą
    dopłacać do "swoich" to niech dopłacają ale finansowanie przez
    WSZYSTKICH garstki nielicznych to jedno wielkie socjalistyczne
    nieporozumienie.

    > Likwidować wcześniejsze emerytury można tylko wobec nowozatrudnianych.
    > Inaczej mamy państwo niewolnicze, a nie państwo prawa (które ostatnio,
    > to było pod niemiecką okupacją)

    No jasne, państwo prawa jest wtedy kiedy zwykły pracownik musi
    przepracować 40 lat łożąc na ZUS wysokie kwoty, a taki górnik płaci 25
    lat i dostaje emeryturę 3 x taką. Równie praworządna sytuacja jest wtedy
    gdy rolnik płaci ułamek tego co normalny przedsiębiorca (przy
    jednoczesnych ogromnych nakładach na rolnictwo np. z UE).

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2009-05-25 15:13:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Nie musimy tego robic aż tak drastycznie. Po prostu za te przysłowiowe
    > emerytury musi zacząć płacić ktoś inny, a nie podatnik. Pracodawca lub
    > pracownik, albo jeden i drugi. Tyle, że górnictwo to mafia. Przyjęcie
    > nowych rozwiązań wymagałoby przejrzystości górniczych finansów, a na
    > to rak biznesowo-polityczny nigdy się nie zgodzi. bo z czego żyłyby
    > sobie takie różne święte Blidy ?

    Istnieje jednak szansa, że przez kryzys zrzucimy z siebie dopłacanie do
    "świętych krów", bo w końcu nie będzie komu zabrać.

    --
    Mithos

  • 35. Data: 2009-05-25 15:15:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zgred pisze:
    > Wyższe zarobki nowozatrudnionych wymusi rynek (pracy). Nikt nie
    > przyjdzie pracować pod ziemią do 65 r.ż. za 2k brutto. A "starym" powie
    > się po prostu - zarabiasz tyle samo, ale dostajesz mniej, bo więcej
    > odkładasz na wcześniejszą emeryturę. Możesz zrezygnować z wcześniejszej
    > emerytury i zarabiać "rynkowo". Tak właśnie było z odprawami (Bierzesz
    > 50kpln i nie przyznajemy się do ciebie).

    Wiesz ile wynosi średnia płaca w górnictwie ? To sprawdź czy oby to jest
    2k brutto.

    Widzisz, rzecz w tym, że górnicy, stoczniowcy i inni dostają ogromne
    odprawy podczas, gdy jak ktoś zwolni normalnego pracownika albo upadnie
    mała firma to nikt nie dostaje nawet 1 PLN. To jest chore.

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2009-05-25 16:14:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 25 May 2009 09:31:53 +0200, Jan Werbiński napisał(a):
    >
    > [wycięte]
    >
    > Czy Twój OE nie potrafi normalnie cytować?

    Nie wiem. Mam ciekawsze zajęcia niż ciągłe poprawianie entej wersji
    programu, który powinien już być dopracowany. Skonfigurowałem raz i nastepna
    konfiguracja będzie po reinstalacji windy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 37. Data: 2009-05-25 16:15:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Istnieje jednak szansa, że przez kryzys zrzucimy z siebie dopłacanie do
    > "świętych krów", bo w końcu nie będzie komu zabrać.

    Pfff, optymista
    ;-)

  • 38. Data: 2009-05-25 18:46:39
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    > Niestety oni chca zarabiac wiecej, bo przeciez ciezka prace maja. Oby jak
    > najszybciej przyszedl ktos z charakterem jak Margaret Thatcher, kto bedzie
    > potrafil sie postawic tej bandzie.

    Od 1990 roku masz rzady dzialajace DOKLADNIE TAK SAMO JAK M. Thatcher!
    MT byla ostatnia premier "prawicy" w UK do dzis... Tak wsplawila sie w
    rozwoj UK, ze na poczatku lat 90-siatych UK przezylo potezny kryzys. Dopiero
    mniej wiecej od roku 1994 zaczyna sie prosperyty w UK. Wowczas to
    wprowadzono szereg reform w tym i place minimalna oraz reformy bankowe.
    Niedawno byla rocznica MT - wg. BBC 70% respondentow zle wspomina tamte
    czasy nazywajac je, ciemnymi i ponurymi gdzie kazdy mail byc wrogiem
    kazdego. Tylko 20% respondentow okreslilo rzady MT jako przychylne
    gospodarce.
    MT sprzedawala wszystko co panstwowe, stad UK bralo pieniadze - bylo to
    krotkotrwale, tak jak w Polsce.
    MT sprzedala telkomunikacje, energetyke...
    Poczytaj wiecej o MT tylko blagam nie w polskich zrodlach!!!! Znajdz
    oryginalen angielskie.

  • 39. Data: 2009-05-25 18:55:13
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gveci5$plv$1@news.onet.pl...

    > Bolszewickie to jest okradanie ogółu przez garstkę nielicznych "świętych
    > krów".

    Najwiekszego zlodziejstwa do0konuja banki w swietle prawa jakie sobie
    zrobily!
    Nie emeryt, pielegniarka, krus czy inny...ale wlasnnie bank jest najwiekszym
    zlodziejem!
    ponad 70% dochodow panstwa trafia do banku w roznych formach - i ty tez na
    to placisz w podatkach.

    > Dokładnie. Zawsze się można przekwalifikować.

    i zostac tancerzem baletowym w wieku 50 lat..prawda?

> [...]
    > rolnik płaci ułamek tego co normalny przedsiębiorca (przy jednoczesnych
    > ogromnych nakładach na rolnictwo np. z UE).

    Ale takie byly umowy, wy na tej grupe jestescie nielicznymi ktorzy zawsze
    mowia, ze umwa to rzecz swieta!
    Rolnik placi wieksze podatki i skladki niz ci sie wydaje - zapytaj
    pierwszego lepszego, albo znajdz w googlach.
    Powtarzasz jedynie puste slogany majace odwrocic ludzi od faktycznego
    probemu jakim jest niewolnictwo wobec bankow w Polsce. To banki sa
    najwiekszym benbeficientem w Polsce! To bank jest swieta krowa nie do
    tkniecia. To bank a nie rolnik z ciebie zdziera.
    Otworz oczy i zobacz. Nie rob sobie z mozgu papki przez TVN.

  • 40. Data: 2009-05-25 19:16:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-25, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:

> [...]
    > najwiekszym zlodziejem! ponad 70% dochodow panstwa trafia do banku
    > w roznych formach - i ty tez na to placisz w podatkach.

    Ba. Ponad 120%!

    Zmień już płytę, co? Nudny jesteś z tym swoim banki to złodzieje,
    banki to, banki śmo. Wymyśl sobie jakąś nową obsesję. :-)

    [...]

    > i zostac tancerzem baletowym w wieku 50 lat..prawda?

    Bo jak wiadomo powszechnie, zawody dzielimy na:
    - te które uprawniają do wcześniejszej emerytury
    - tancerz baletowy

    [...]

    PS. A w jakim balecie Ty występujesz?

    --