  • 31. Data: 2010-07-02 08:11:38
    Temat: Re: W końcu durna Visa zdechnie :D
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 09:02, zly pisze:
    > A ten paypass to dno tak z grubsza z tego co czytam. Nie dość, że kosztuje,

    Mnie nic nie kosztuje.

    > to jeszcze totalny brak zabezpieczeń.

    I o to chodzi. Jak kupuję bombę kaloryczną w barze u MacDonalda, to
    kiedyś podawali mi tackę na podpis. Potem wszedł pin i zacząłem się
    wyginać do okna wklepywać pin, a teraz kulturka zero niczego. Wiem,
    wiem, jak ktoś mi ukradnie kartę, to mi 50zł podprowadzi. Ale jakoś
    przez 10 lat mi nikt karty żadnej nie podprowadził, więc uważam
    prawdopodobieństwo tego za tak niskie, że ,,opłata'' w postaci
    potencjalnej utraty 50zł za wygodę używania jest warta.

    > I teksty reklamowe typu:
    > bezpieczniej, bo nie dajesz nikomu do ręki karty... hehe...

    Ano owszem, jakby to było dobrze używane i bar miał czytnik przy
    kliencie.... W Ropusze i Empicu nie daję do ręki nikomu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 32. Data: 2010-07-02 09:59:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:40:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > czy Empicu?

    No dobra, tym razem ja się doczepię w ramach rewanżu bo to już drugi raz.
    Po jakiemu to? Pomijając, że firma nazywa się Empik.

    --
    Kojer

  • 33. Data: 2010-07-02 10:23:32
    Od: zly <b...@N...fm>

    Ok. A dlaczego visa są 'durne'?

    --
    marcin

  • 34. Data: 2010-07-02 14:39:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > MC dodatkowa (mam nadzieję, że to przejściowe i że zastąpi Visę właśnie
    > jako podstawowa), więc jest ten straszak, żeby martwe dusze nie brały po
    > 2 karty do kolekcji.

    No i tu masz odpowiedz dlaczego większość ma twojego PP w du...

  • 35. Data: 2010-07-02 15:36:27
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > W dniu 2010-07-01 23:59, Marcin Wasilewski pisze:

    > To mylące. Nie trzeba płacić. To znaczy pobierają 1,50zł opłaty, a za 10
    > dni wraca. To taki straszak na tych, co biorą do klaserka dla jaj. Visa
    > jest podstawowa (niestety) i ona jest darmo zgodnie z polityką mBanku, a
    > MC dodatkowa (mam nadzieję, że to przejściowe i że zastąpi Visę właśnie
    > jako podstawowa), więc jest ten straszak, żeby martwe dusze nie brały po
    > 2 karty do kolekcji.

    http://www.mbank.pl/indywidualny/zakupy/mrabaty/#tab
    s=2

    Właśnie zachęcony powyższą promocją mBanku i tym, że nie dawno pojawił się
    na moim osiedlu sklep freshmarket, poszedłem go nawidzić, klima działa ceny
    niskie, czyli w sumie ok. Podchodzę do kasy i mówię, że chciałem zapłacić
    zbliżeniowo, bo od wczoraj promocja jest, napój za 1 grosz.... i co się
    okazuje.. my nie mamy paypass-a i nie da się.

    No ok. sklep może jeszcze odwiedzę, bo ceny dość niskie, ale nic tak mnie
    nie wkurza jak wirtualne promocje, dlatego postanowione... z kończem
    miesiąca MC mbanku idzie do wycięcia.

  • 36. Data: 2010-07-02 18:04:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 16:39, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:i0k6l6$i2h$1@news.onet.pl...

    > No i tu masz odpowiedz dlaczego większość ma twojego PP w du...

    ?????

  • 37. Data: 2010-07-02 18:05:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 17:36, Marcin Wasilewski pisze:
    > i co się okazuje.. my nie mamy paypass-a i nie da się.

    A to wina mBanku? Z czasem punktów będzie przybywać.

  • 38. Data: 2010-07-02 19:42:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > A to wina mBanku? Z czasem punktów będzie przybywać.

    Człowieku to jest nowy sklep, czynny może od miesiąca. Teraz trochę logiki -
    jeśli w starych żabkach i freshmarketach paypass jest, a w nowootwartym nie
    ma, to jaki jest wniosek paypass się zwija, czy rozwija? A wina mBanku?
    Pozwól, że zacytuję regulamin:

    III. Czas trwania i miejsce promocji

    1.Promocja rozpoczyna sie w dniu 1 lipca 2010 roku i trwa do dnia 31
    sierpnia 2010 roku lub do

    wyczerpania puli nagród w Promocji.

    2. Promocja prowadzona bedzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w
    działajacych sklepach Żabka i

    Freshmarket (Sklep).

    [Czyli sklep spełnia warunek]

    1.Organizatorzy nie ponosza odpowiedzialnosci w razie wyłaczenia z promocji
    któregos ze sklepów

    działajacych pod marka Aabka lub Freshmarket, jesli nastapi to w wyniku
    nieprzewidzianych

    okolicznosci lub siły wy:szej, w szczególnosci okresowego zamkniecia sklepu.
    W takim przypadku

    Uczestnik nie może podnosic wobec Organizatorów żadnych roszczen.

    [Teraz pytanie: mamy tu nieprzewidziane okoliczności (wszak paypass
    wziął i zniknął), siłę wyższą (jakaś powódź czy coś)?

    Nie miał bym problemów jakby paypass był i się popsuł, ale jedna pani
    zrobiła oczy jak 5 zł z rybakiem, a gdy zawołała drugą, to ta stwierdziła,
    że oni paypassa nigdy nie mieli i o żadnej promocji nie słyszała.]

  • 39. Data: 2010-07-02 19:46:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.07.2010 21:42), Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > zrobiła oczy jak 5 zł z rybakiem, a gdy zawołała drugą, to ta
    > stwierdziła, że oni paypassa nigdy nie mieli i o żadnej promocji nie

    Frasnszyzobiorcy wzięli i nie zamontowali sobie paypasa :).
    Nieprzewidziana okoliczność jak nic, bo przecież kto by się spodziewał.

    p. m.

  • 40. Data: 2010-07-02 20:18:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 21:42, Marcin Wasilewski pisze:
    > a w nowootwartym nie ma, to jaki jest wniosek paypass się zwija, czy
    > rozwija?

    Im więcej będzie marudnych malkontentów, tym trudniej będzie z rozwojem.
    Jest fajna technologia, obowiązku korzystania z niej nie ma, a nagle
    jojczenie wielkie od co poniektórych ,,po co , na co''. Jak prąd
    wprowadzali, też pewnie jojczeliście, że gniazdek mało, a w ogóle
    świeczka rządzi.