    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WPO Wroclaw - w sumie po czesci NTG...
    Date: Thu, 16 Mar 2006 22:07:00 +0100

    Witam, tutaj Wrocław ;)
    Dostałem"poprawioną" książeczkę z WPO (wywóz nieczystości)
    No śmiech...
    Standardowo, wiadomo: raty, wpłaca się z książeczki:
    http://156.17.17.130/bachus/wpo_ksiazeczka.jpg
    No i pieniążki wpłaca się standardowo, tj. w Carrefoure, przy okazji
    zakupów...
    Dzisiaj pojawiła się nowa książeczka:
    http://156.17.17.130/bachus/wpo_ksiazeczka_sprostowa
    nie.jpg

    Fantastyczna sprawa- tylko ani słowa o tych pieniążkach, co poszły
    gdzieś do /dev/nnull (dwa blankiety już opłacone).

    Tutaj przedziwna sprawa... Firma z Wrocławia pobierająca opłaty
    z tyt. wywozu nieczystości ma w mieście sporo własnych agencji;
    Błąd w numerze polega na _brakującej cyfrze_ w środku nr konta,
    suma kontrola i nr banku na obu blankietach są takie same:

    Po opłaceniu przelewu w ich punkcie oprócz pieczątki potwierdzającej
    dokonanie wpłaty mam wydruk, potwierdzający przyjęcie na błędne konto,
    gdzie nawet liczba cyfr jest nieodpowiednia... Jak to możliwe?

    p.s. dziękuję WPO za wspaniałomyślność, czyli przedłużenie terminów wpłaty
    p.p.s. przepraszam za jakość zdjęć (szczególnie drugiego),
    nie miałem czasu bawić się w statywy...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,