  • 1. Data: 2003-04-02 07:04:17
    Temat: Wyniki 50 banków - Rzepa
    Od: t...@p...onet.pl

    Warto poczytać. Tensor1

  • 2. Data: 2003-04-02 07:52:36
    Temat: Odp: Wyniki 50 banków - Rzepa
    Od: "\"maly'" <m...@o...pl>

    news:7214.000004af.3e8a8b71@newsgate.onet.pl...
    > Warto poczytać. Tensor1
    >
    >gdzie ?
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-04-02 07:55:49
    Temat: Re: Wyniki 50 banków - Rzepa
    Od: n...@p...onet.pl

    > Warto poczytać. Tensor1

    Tak Cię wciągneła lektura, że nawet linku nie możesz wrzucić? ;)))

  • 4. Data: 2003-04-02 10:55:04
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    n...@p...onet.pl wklepał:

    > Tak Cię wciągneła lektura, że nawet linku nie możesz wrzucić? ;)))

    samolub ;-)

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030303/ekonomia/ekon
    omia_a_1.html

  • 5. Data: 2003-04-02 16:09:23
    Od: t...@p...onet.pl

    > n...@p...onet.pl wklepał:

    > samolub ;-)
    >
    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030303/ekonomia/ekon
    omia_a_1.html

    To nie jest to. Wyniki (mnóstwo tabel i komentarzy na 48 stronach)) są
    przedstawione w miesięczniku Bank Finansista, edycja VIII, marzec 2003. W
    pierwszej chwili wydawało mi się, że jest to dodatek do Rzepy (bardzo
    przepraszam za pomyłkę - czytałem to w bibliotece). Podobna analiza ukazuje się
    corocznie od dobrych kilku lat. Materiał jest moim zdaniem niezwykle ciekawy.
    Polecam lekturę. Tensor1.

  • 6. Data: 2003-04-02 19:43:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > bibliotece). Podobna analiza ukazuje się corocznie od dobrych kilku
    > lat. Materiał jest moim zdaniem niezwykle ciekawy. Polecam lekturę.

    Akurat mialem dzisiaj z bankowosci zajecia i puiblicznie przegladalem
    Rzepe mowiac, ze znajomy z PBB twierdzil, ze sa jakies wyniki.
    Stwierdzilem, ze mu sie cos pomylilo i ze mu napisze co o tym sadze ;)
    hihi

  • 7. Data: 2003-04-02 20:06:07
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Rzepe mowiac, ze znajomy z PBB twierdzil, ze sa jakies wyniki.
    > Stwierdzilem, ze mu sie cos pomylilo i ze mu napisze co o tym sadze ;)

    Jeszcze raz bardzo przepraszam. Radzę Ci jednak dotrzeć do tego materiału. Poza
    analizą działalności banków (32 strony) zawiera jeszcze
    1. opracowanie o cenach produktów i odpowiedni ranking
    2. opracowanie dotyczące kont internetowych wraz z rankingiem oraz
    3. podstawowe informacje o 10 systemach informatycznych oferowanych dla PKOBP
    Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Jak się zapoznasz to chętnie podyskutuję.

  • 8. Data: 2003-04-06 12:02:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 2 Apr 2003 18:09:23 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

    >To nie jest to. Wyniki (mnóstwo tabel i komentarzy na 48 stronach)) są
    >przedstawione w miesięczniku Bank Finansista, edycja VIII, marzec 2003.

    To "Miesiecznik Bank" czy "Finansista" ? Wydawca ten sam ale rozne
    gazety.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2003-04-07 08:35:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W miesiecznik bank nic nie ma niestety

  • 10. Data: 2003-04-07 10:31:47
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b6rdi0$m10$1@news.onet.pl...
    > W miesiecznik bank nic nie ma niestety

    Dzwonilam do wydawnictwa i podobno bedzie to jako dodatek do Banku (ukaze
    sie w srode) z numerem kwietniowym. Bedzie tez jako dodatek do Fiannsisty -
    tez numer kwietniowy (nastepna sroda) i do Puls Biznesu - ale nie wiem czy
    akurat do Pulsu juz byl dokladany i moze wlasnie ten dodatek widzial
    tensor1.