  • 11. Data: 2003-04-07 11:41:59
    Temat: Re: Wyniki 50 banków - Rzepa
    Od: t...@p...onet.pl

    > Dzwonilam do wydawnictwa i podobno bedzie to jako dodatek do Banku (ukaze
    > sie w srode) z numerem kwietniowym. Bedzie tez jako dodatek do Fiannsisty -
    > tez numer kwietniowy (nastepna sroda) i do Puls Biznesu - ale nie wiem czy
    > akurat do Pulsu juz byl dokladany i moze wlasnie ten dodatek widzial
    > tensor1.
    >
    > Pozdrawiam

    Po przeglądnięciu w bibliotece, prosiłem kolegę (który kupował dla siebie w
    poprzednim tygodniu), żeby mi też kupił (bo warto). Mam to aktualnie w domu. Po
    południu podam dokładniejsze dane. Pozdrowienia Tensor1.

  • 12. Data: 2003-04-07 11:47:16
    Od: t...@p...onet.pl

    > Po przeglądnięciu w bibliotece, prosiłem kolegę (który kupował dla siebie w
    > poprzednim tygodniu), żeby mi też kupił (bo warto). Mam to aktualnie w domu.
    > Po południu podam dokładniejsze dane. Pozdrowienia Tensor1.

    PS.
    Jest całkiem możliwe, że był to dodatek do Pulsu Biznesu, ale w bibliotece
    leżał oddzielnie. Niestety w bibliotece nie wiedzą? a dzisiaj kontaktu z kolegą
    który to kupił nie mam.

  • 13. Data: 2003-04-07 12:42:48
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

> [...]
    > leżał oddzielnie. Niestety w bibliotece nie wiedzą? a dzisiaj kontaktu z kolegą

    To może lepiej nie kupować ;)))

  • 14. Data: 2003-04-07 16:59:08
    Od: t...@p...onet.pl

    Zgodnie z obietnicą podaję pełne parametry:
    Na lewo u góry pierwszej strony: napis BANK; pod spodem Miesięcznik Finansowy
    Na prawo u góry pierwszej strony: napis Finansista pod spodem Miesięcznik o
    finansach przedsiębiorstw
    Tytuł: 50 największych banków w Polsce 2002.

    Parametry WYDAWCY
    AWiM MEDIABANK SA
    ul. Grzybowska 4
    00-131 Warszawa
    tel. (022)58 61 101; (022) 825 66 67
    e_mail: m...@m...pl

    Pozdrowienia Tensor1
    PS. Ustaliłem także, że był to dodatek do Pulsu Biznesu z 31.03 lub 01.04 (to
    nie jest żart)