  • 11. Data: 2011-06-09 19:15:22
    Temat: Re: Y mBank zmusza do placenia karta?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 9 Cze, 18:53, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > Na tej samej zasadzie dzialaja pewnie po czesci tez karty "ze zwrotem" gotowki
    > :)

    No pewnie, ale to zawsze jakiś plus, że bank dzieli się częścią
    swojego zysku.
    Zwłaszcza, że w skali mikro, klientowi jest wszystko jedno czym płaci
    bo i tak płaci tyle samo.

  • 12. Data: 2011-06-09 19:58:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 18:53:40 +0200, Papkin napisał(a):

    > Wszystko oplaca
    > sklepikarz albo TY drogi kliencie bo sklepikarz wliczyl to w cene produktu.

    Tylko, że ceny w lokalnym sklepie od momentu wprowadzenia płatności kartami
    jakoś się nie zmieniły (pomijając ogólny wzrost cen). Znaczy wredny
    sklepikarz wcześniej zdzierał z nas więcej. A teraz z płacących kartą
    zdziera mniej i jakoś sobie radzi.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2011-06-10 16:45:47
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Jun 9, 8:21 pm, Maruda <m...@n...com> wrote:

    > Spytaj sklepikarza kto go zmusza do przyjmowania płatności kartą i
    > płacenia bankowi prowizji.

    He he, a te teksty wiszace w Zabce czy cus: "platnosc karta TYLKO
    powyzej 15 zlotych"?
    Ilez razy zmusilo to klientow do rezygnacji z zakupu!

  • 14. Data: 2011-06-10 18:41:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-10 18:45, Rzetelny Solidny pisze:

    > He he, a te teksty wiszace w Zabce czy cus: "platnosc karta TYLKO
    > powyzej 15 zlotych"?
    > Ilez razy zmusilo to klientow do rezygnacji z zakupu!

    No i kto był "w plecy" ?
    ;)

    W Lidlu też kiedyś było 20zł (flaszka, taka normalna, zwykle kosztuje
    poniżej). No i zmądrzeli.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 15. Data: 2011-06-10 18:58:44
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-10 20:41, Maruda pisze:
    > W Lidlu też kiedyś było 20zł (flaszka, taka normalna, zwykle kosztuje
    > poniżej). No i zmądrzeli.

    Jaka? Da sie kupic cos za mniej niz 20zl co da sie wypic? Podaj nazwe,
    porozsiewam po wszystkich u kogo zdarza mi sie (o nieszczescie) pic
    tanie flaszki, moze sie nawroca :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 16. Data: 2011-06-10 19:11:59
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-10 20:58, Mateusz Papiernik pisze:

    > Jaka? Da sie kupic cos za mniej niz 20zl co da sie wypic? Podaj nazwe,
    > porozsiewam po wszystkich u kogo zdarza mi sie (o nieszczescie) pic
    > tanie flaszki, moze sie nawroca :)

    Tu ma być o bankach, a nie o gorzole ;)
    Czysta żołądkowa gorzka.

    Ja-tam nie uważam się za hardkorowca, ale niektórzy piją i "żytniówkę"
    (czy jak-się-to-tam-nazywa, bo nie miałem w ręce) i nie narzekają ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 17. Data: 2011-06-10 19:29:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Tu ma być o bankach, a nie o gorzole ;)
    > Czysta żołądkowa gorzka.

    Przecież o tragedia jest. Żołądkowa gorzka jak najbardziej, ale tylko
    miętowa. :)

  • 18. Data: 2011-06-10 19:52:34
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-10 21:11, Maruda pisze:
    > Tu ma być o bankach, a nie o gorzole ;)

    Tu jest ciagle o bankach, to raz na ruski rok moze byc i o gorzole ;)

    > Czysta żołądkowa gorzka.

    Hmph... cos mi sie kojarzy, ze mam z nia zle wspomnienia. Ale moze
    sprawdze znow ;-) Generalnie jestem typem, ktory czystej nie trawi z
    definicji... to utrudnia sprawe.

    > Ja-tam nie uważam się za hardkorowca, ale niektórzy piją i "żytniówkę"
    > (czy jak-się-to-tam-nazywa, bo nie miałem w ręce) i nie narzekają ;)

    Niektorzy to pija i starogardzka albo i oczyszczony denaturat, nie
    klasyfikujmy sie do niektorych ;)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 19. Data: 2011-06-10 20:16:30
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-10 21:52, Mateusz Papiernik pisze:

> [...]
    >
    > Hmph... cos mi sie kojarzy, ze mam z nia zle wspomnienia. Ale moze
    > sprawdze znow ;-) Generalnie jestem typem, ktory czystej nie trawi z

    No - ja tam też zdecydowanie wolę whisky, nawet lidlową Hunter's Glenn
    (całkiem-całkiem). Ale do pewnych dań, zwłaszcza morskich, to dobrze
    schłodzona czysta wódka jest nieodzowna (żeby rybka nie myślała, że ją
    pies zeżarł).
    BTW - spróbujcie kiedyś łyknąć kielonka wprost z zamrażarki ;) Idzie jak
    masło.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-06-10 20:54:22
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-10 22:16, Maruda pisze:
    > No - ja tam też zdecydowanie wolę whisky,

    Przytakuję Ci popijając Glenliveta :) Generalnie jestem fanem
    gatunkowych alkoholi. Whisky uwielbiam, ale brandy tez nigdy nie pogardze.

    > nawet lidlową Hunter's Glenn (całkiem-całkiem).

    Ostatnio dorwalem i musze sie zgodzic - z tych niewypruwajacych kieszeni
    bardzo przyjemny trunek. Jak sie nie pije zaraz przed/zaraz po czegos
    lepszego, to nie ma sie co krzywic, milo sie smakuje :)

    > Ale do pewnych dań, zwłaszcza morskich, to dobrze
    > schłodzona czysta wódka jest nieodzowna

    Nie przecze! :)

    > BTW - spróbujcie kiedyś łyknąć kielonka wprost z zamrażarki ;) Idzie jak
    > masło.

    Probowalem, probowalem :)

    --
    Mateusz Papiernik