  • 11. Data: 2009-01-09 23:16:53
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BK wrote:

    > To nie jest maks. To jest standard. Czarna karta kredytowa to nie
    > aukcja na allegro ze sie mozesz potargowac. Mozna oczywiscie
    > negocjowac, zwlaszcza na plus, ale taki jest standard ;-) Kart takich
    > [czarnych] jest w Polsce kilka tysiecy.
    >
    > To sa osoby z pierwszych stron gazet [ludzie slawni] ew. z gazet
    > ekonomicznych [zarzady spolek, inwestorzy].

    uważaj bo się zapowietrzysz

    > Platynke moze juz miec nawet student na dobrym stazu [bo trzeba miec
    > chyba 5 000 zl dochodu] ale czarna to jest czarna ;-)

    o cholera, a moja żona ma czarną platynkę

  • 12. Data: 2009-01-09 23:33:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Sty, 00:16, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > uważaj bo się zapowietrzysz

    Ale to nie chodzi o to czy ja sie zapowietrze czy nie. Poprostu IMO
    pytanie na grupie bez wiekszego sensu merytorycznego. Podobnie mozna
    zapytac na grupie motoryzacyjnej czy ktos juz kupil nowe Ferrari.

    Target produktu jest tak mocno ograniczony, ze poprostu bardzo trudno
    znalesc kogos kto sie bedzie tym chwalil na grupie bo banki [czy to
    PKO BP czy Noble] wydaja te karty "celebrytom" lub ludziom naprawde
    bogatym.

    > o cholera, a moja żona ma czarną platynkę

    O cholera czarnego AQ w Multibanku mozna miec zarabiajac 150% sredniej
    krajowej. Nie o tym mowimy. MOwimy o prawdziwych czarnych kartach. Te
    maja limit 1 000 000 i ciezko ja tak poprostu sobie dostac.

  • 13. Data: 2009-01-10 00:16:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...

> [...]
    > aukcja na allegro ze sie mozesz potargowac. Mozna oczywiscie
    > negocjowac, zwlaszcza na plus, ale taki jest standard ;-) Kart takich

    Niektore glupie polskie banki o tym nie wiedza. Chyba nie dorosly do
    wydawania tej elitarnej karty skoro podaja, ze

    Limit kredytowy dla Posiadacza karty ustalany jest indywidualnie, zgodnie z
    jego mozliwosciami i potrzebami, w granicach okreslonych minimalnym limitem
    dla karty, wynoszacym 100 000 PLN i maksymalnym limitem, wynoszacym 1 000
    000 PLN.
    Dla bezpieczenstwa srodków naszych Klientów wprowadzilismy dziennych limit
    wyplat gotówkowych. Wysokosc limitu dowolnie ustala posiadacz karty, przy
    czym jesli nie okresli innej wysokosci limitu, ustawiany jest limit w
    standardowej wysokosci 10 000 PLN.

    MK

  • 14. Data: 2009-01-10 01:07:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 15:33:36 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Ale to nie chodzi o to czy ja sie zapowietrze czy nie. Poprostu IMO
    > pytanie na grupie bez wiekszego sensu merytorycznego. Podobnie mozna
    > zapytac na grupie motoryzacyjnej czy ktos juz kupil nowe Ferrari.

    Żebyś się nie zdziwił. Jest posiadacz 328 na PMS, choć nie nowego :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2009-01-10 01:51:53
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Jedyna w swoim rodzaju
    > Karta kredytowa Noble Bank z limitem 1000000 złotych, zaprojektowana przez
    > znanego włoskiego designera, który tworzył dla firm takich jak Ferrari,
    > Maserati czy Alfa Romeo, jest teraz dostępna dla Państwa. Karta kredytowa
    > Noble Bank jest funkcjonalnym rozwiązaniem finansowym ułatwiającym życie,
    > a także małym dziełem sztuki w Państwa portfelu. Każdej karcie tego typu
    > towarzyszy specjalny pakiet usług Concierge.
    > http://noblebank.pl/karty_kredytowe.html
    >
    > MK

    Dopowiem tylko, żeby stać się posiadaczem karty Visa Infinite w Noble Banku,
    trzeba posiadać aktywa w wysokości 5 000 000 mln zł, oraz 30 tysięcy zł
    miesięcznie wpływów na rachunek.

    --
    pozdrawiam
    Chandler

  • 16. Data: 2009-01-10 01:58:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BK wrote:
    > MOwimy o prawdziwych czarnych kartach. Te
    > maja limit 1 000 000 i ciezko ja tak poprostu sobie dostac.

    mówie o tych sławnych ludziach....
    fajna bajka...

    kartę mają ci którzy wg banku moga do banku przynieść kasę, bezpośrednio
    lub pośrednio, resztę bank ma w d... to jest biznes a nie instytucja
    wspomagania ubogich.

  • 17. Data: 2009-01-10 05:33:55
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Dopowiem tylko, żeby stać się posiadaczem karty Visa Infinite w Noble
    > Banku, trzeba posiadać aktywa w wysokości 5 000 000 mln zł, oraz 30
    > tysięcy zł miesięcznie wpływów na rachunek.

    Poważnie zastanowiłbym się czy Noble Bank w ogóle jest na tyle rozpoznawalną
    marką i wiarygodną, by mówić o prestiżu z posiadania u nich czegokolwiek.

  • 18. Data: 2009-01-10 06:49:31
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    BK wrote:

    > O cholera czarnego AQ w Multibanku mozna miec zarabiajac 150% sredniej
    > krajowej. Nie o tym mowimy.

    Albo w twojej Polsce jest inna średnia niż w mojej albo nikt ci nie
    powiedział że w wymaganiach to sa kwoty netto:)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 19. Data: 2009-01-10 07:18:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Albo w twojej Polsce jest inna średnia niż w mojej albo nikt ci nie
    > powiedział że w wymaganiach to sa kwoty netto:)

    netto i zwykle po odliczeniach stałych obciążeń typu mieszkanie, raty itp.
    Sama kwota netto 5000 jeszcze nie gwarantuje otrzymania karty (sprawdzany
    jest też BIK)

  • 20. Data: 2009-01-10 08:21:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Sty, 02:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >
    > kartę mają ci którzy wg banku moga do banku przynieść kasę, bezpośrednio
    > lub pośrednio, resztę bank ma w d... to jest biznes a nie instytucja

    Poprostu nie orientujesz sie jak wyglada private banking. Takie uslugi
    oferuje sie nie tylko ludziom majacym kase ale i ludziom znanym. Taka
    jest zasada. Nie tylko kasa decyduje. Banki czasami inwestuja w
    "promocje". Jak PKO BP wprowadzal czarna karte zaproponowano ja wielu
    znanym aktorom. Nie zawsze chodzi o bezposredni zysk finansowy.
    Czasami poprostu o marketing i prestiz.