  • 71. Data: 2009-01-12 19:39:35
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 06:36:00 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):

    [wycięte, bo nieistotne]

    Czy Ty nigdy nie słyszałeś o tym, że cytaty należy przycinać?
    Kiedyś zacytowałeś cudzy tekst na 2 ekrany, tylko po to, żeby pod nim
    napisać jedna linijkę!
    Gorąco zachęcam, żebyś sobie przeczytał ten dokument:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 72. Data: 2009-01-12 20:32:06
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    BK <b...@g...com> wrote:
    > O cholera czarnego AQ w Multibanku mozna miec zarabiajac 150% sredniej
    > krajowej. Nie o tym mowimy. MOwimy o prawdziwych czarnych kartach. Te
    > maja limit 1 000 000 i ciezko ja tak poprostu sobie dostac.

    Jeden milion czego?

    I czy posiadacz takiej karty wydanej przez Bank of America
    ma większego ..... od posiadacza takiejże wydanej przez Bank of Zimbabwe?

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 73. Data: 2009-01-13 19:44:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > "W cenie transakcji" to płacą też Ci co płacą gotówką, bo sprzedawca
    > nalicza wszystkim tą samą cenę, niezależnie od tego czy płacę gotówką,
    > debetówką, goldem, platinum, czy inną bajerą.

    Oczywiscie, ale czy to znaczy, ze za darmo? Idac tym torpem mozna przyjac,
    ze emerytura tez jest za darmo ;).

    MK

  • 74. Data: 2009-01-17 12:39:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 17:59:18 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Kolory kart wyjda z uzycia, najnizszym segmentem bedzie karta zlota. Pojawia
    > sie nowe marki, tak jak teraz mamy np. Visa Infinity, zrobia Visa Universum,
    > Visa MultiUniversum, Visa Earth Core itd. Dla kobiet moze Visa Rubin, Visa
    > Diament czy Visa Brylant. Dla przedszkolaków bedzie zblizeniowa Visa
    > Chryzopraz, która beda placic za wypozyczenie zabawkowej ciezarówki.

    Wykrakałeś Diamenta :)
    http://www.luxist.com/2009/01/16/diamond-vip-credit-
    card/

    --
    Kojer

  • 75. Data: 2009-01-17 12:47:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message

    > Wykrakałeś Diamenta :)
    > http://www.luxist.com/2009/01/16/diamond-vip-credit-
    card/

    Eeee... to "normalna" infinite. W krajach arabskich karty z kamieniami
    szlachetnymi sa juz produkowane od jakiegos czasu. Gdyby patrzec na typ
    karty to najbardziej prestizowa pozostaje ciagle centurion. Oczywiscie
    infinite z jednego banku nie koniecznie jast rowna infinite drugiego.

    MK

  • 76. Data: 2009-01-17 13:38:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Sty, 13:39, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Wykrakałeś Diamenta :)http://www.luxist.com/2009/01/16/diamond-vip-credi
    t-card/

    Toyota Bank też ma diamentową kartę ! Do drobnych pożyczek !

  • 77. Data: 2009-01-17 13:40:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sty, 21:32, Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> wrote:

    > Jeden milion czego?
    >
    > I czy posiadacz takiej karty wydanej przez Bank of America
    > ma większego ..... od posiadacza takiejże wydanej przez Bank of Zimbabwe?

    Podobny dylemat pojawia się przy posiadaczach tzw. terenówek. Im
    niższy wzrost, tym większy SUV...