  • 61. Data: 2009-01-11 23:05:10
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Końrad N.S." <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl> wrote in message
    news:gkdtlm$l1p$1@opal.icpnet.pl...

    > z kart tak-lub-inaczej prestiżowych posiadam visa gold raiffeissena.
    > ładna jest nawet, podoba mi się.

    Mi sie podobal poprzedni wzor MC Platinum... niestety Rajfi zmienil na jakis
    nowy...

    MK

  • 62. Data: 2009-01-11 23:16:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Mi sie podobal poprzedni wzor MC Platinum... niestety Rajfi zmienil na
    > jakis nowy...

    No. Ja też wolałem poprzedni. Zresztą VG też. A już jak wygląda MC Platinum
    (nie ma go na tych zdjęciach nie mam pojęcia dlaczego, to nie jest ten wzór
    z R-Clubu) to już w ogóle porażka.

    A te napisy Platinum chyba coraz większa ilość banków daje, zapewne "tak dla
    pewności". Jedyne ciekawe wizerunki jakie ostatnio wprowadzali to dla mnie
    były MC DS.

    marekz

  • 63. Data: 2009-01-11 23:19:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Końrad N.S." <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl> napisał w
    wiadomości news:gkdtlm$l1p$1@opal.icpnet.pl...

    > na obrazie napis nie jest taki jak w rzeczywistości. u mnie mieni się
    > nazłoto, odbija światło, razi w oczy, i przyciąga uwagę.

    Poza tym te napisy są wypukłe, może to funnkcjonalność dla niewidomych, żeby
    nie musieli po numerze rozpoznawać? ;-/

    marekz

  • 64. Data: 2009-01-12 01:13:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > Jak pojdziesz do dobrej knajpy lub odpowiedniego sklepu to na pewno
    > sprzedawca rozpozna karte bez problemu.

    Kelner po zjedzonym obiedzie dowie się, czym klient chce zapłacić.
    I tak mu to będzie zwisało.

  • 65. Data: 2009-01-12 01:39:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Kelner po zjedzonym obiedzie dowie się, czym klient chce zapłacić.
    > I tak mu to będzie zwisało.

    Dokladnie. Napiwek, najlepiej duzy i gotowka, to inna sprawa.
    Kelner to tez czlowiek, i raczej dobrze stojacy nogami na ziemi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 66. Data: 2009-01-12 06:52:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Z ilu ww. usług dodatkowych korzystałeś ? :)

    Z infolinii prawnej i ub. podróżnego mi się zdarzało korzystać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 67. Data: 2009-01-12 06:54:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-11, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Zadna z tych uslug nie jest darmowa. Placisz za nia w tej lub innej formie
    > :).

    Karta darmowa, a wykręcenie limitu nie jest problemem. To jak za nią
    płacę? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 68. Data: 2009-01-12 07:22:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Karta darmowa, a wykręcenie limitu nie jest problemem. To jak za nią
    > płacę? :)

    Dokonujac transakcji... w cenie kazdego towaru masz uwzgledniony koszt
    obslugi kart. Oczywiscie nie ma znaczenia jakiego rodzaju karty uzywasz. Po
    prostu przy jednej dostajesz wiecej, a przy innej mniej.

    MK

  • 69. Data: 2009-01-12 09:38:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-12, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Dokonujac transakcji... w cenie kazdego towaru masz uwzgledniony koszt
    > obslugi kart. Oczywiscie nie ma znaczenia jakiego rodzaju karty uzywasz. Po
    > prostu przy jednej dostajesz wiecej, a przy innej mniej.

    Ten frazes to sobie mogłeś darować.

    "W cenie transakcji" to płacą też Ci co płacą gotówką, bo sprzedawca
    nalicza wszystkim tą samą cenę, niezależnie od tego czy płacę gotówką,
    debetówką, goldem, platinum, czy inną bajerą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 70. Data: 2009-01-12 17:53:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Z infolinii prawnej i ub. podróżnego mi się zdarzało korzystać.

    Ja miałem ok 2 lata temu pierwszego Golda (Multibank + Millenium), od 3
    miesięcy mam czarnego Aquariusa i jeszcze nigdy nie skorzystałem z
    żadnych dodatkowych usług.

    Jedyne dodatkowe bonusy z jakich korzystałem dotyczyły Citi BP ale to
    nie o tego typu kartach tutaj rozmawiamy.

    --
    Mithos